Beantwoorden
Louis7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

Is combinatie mobiel nummer voor one en een tweede mobiel nummer (betalen volgens verbruik) mogelijk?

Momenteel heb ik een Wigo Home S abonnement bij Telenet. Ik heb ook 2 mobiele nummers waarbij enkel het verbruik wordt aangerekend van bellen, sms'en en surfen.

Ik wens over te schakelen naar One. Hierin zit 1 mobiel nummer inbegrepen met een volume van 40GB. Blijft mijn tweede mobiele nummer (betalen volgens verbruik) verder actief of verdwijnt dit omdat ik nu een andere formule genomen heb.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Combinatie mobiele nummers

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! Organisatietalent! De gouden postveer is voor jou

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

@Louis7 

 

Uw "betalen volgens verbruik" zou gewoon normaal moeten verder lopen vermits er slechts één sim inbegrepen is in uw one.

 

Voor alle zekerheid kun je steeds eens binnenspringen in een telenet centre of via messenger of WA een berichtje sturen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Louis7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

Bedankt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

@Louis7 

Ik heb ook One for 1.

Gewone SIM in het vrouwtje haar smartphone.

Gratis Data-SIM in mijn (dual SIM) smartphone samen met "prijs volgens verbruik" van Telenet.

Voorheen waren beide ook "prijs volgens verbruik".

 

 

Louis7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

Dikke merci!

Fijn forum hier trouwens. Heb al meer info opgestoken dan op de eigenlijke site van Telenet. Daar moet je serieus zoeken en klikken voor je antwoorden krijgt.

Ex-Netweter
 

Kan je bij ONE als 2e nummer een PVV nemen?

@Louis7 

Ik had voorheen ook Wigo Home S.

Door te klagen bij de overstap naar One over het verdwijnen van Triiing hier nog een mooie korting gekregen. 12 maanden 10 euro korting. Dus 12 maanden 76 € ipv 86 €. (incl. TV Iconic 20 €)

0 Likes