Beantwoorden
omega
Freshman Weetjesweter
Berichten: 30
De vlam zit erin. π-DAY! Complimentendag Dat loopt vlotjes.

Kan meerdere SIMkaarten "Prijs volgens verbuik"?

Ik heb momenteel één simkaart met "prijs volgens verbruik" formule.

 

Nu vroeg ik mij af of ik nog een tweede simkaart kan kopen met "prijs volgens verbruik" formule die dan vermoedelijk een ander tel nummer zal hebben?

 

Is het daarnaast mogelijk om 2 Simkaarten te koppelen aan één telefoonnummer met de "prijs volgens verbruik" formule? Of moet je dan alle inkomende gesprekken van één nummer doorsturen naar het andere dat je meeste gebruikt ofzo? Wat zijn de mogelijkheden? Alvast bedankt.

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan meerdere SIMkaarten "Prijs volgens verbuik"?

Dual sim bestaat niet bij (meer) Telenet. Maar je kan perfect meerdere prijs volgens verbruik kaartjes aanschaffen elk met een eigen nummer.

Dual sim komt uit de tijd dat ze nog geen bluetooth hadden maar wel een telefoon in de auto en eentje op **bleep**. Je moest dan telkens afwisselend een connectie maken afhankelijk van waar je was want er was telkens maar 1 telefoon dat je kon gebruiken, nooit beiden tegelijk. Ik weet niet wat de bedoeling is maar je kan wel doorschakelen van de ene naar de andere. Maar je hebt dan wel 1 gesprek aan je been als ze je opbellen. Van opbeller naar toestel A is voor de opbeller, van toestel A naar toestel B is voor jou.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan meerdere SIMkaarten "Prijs volgens verbuik"?

Wie prijs volgens verbruik neemt heeft waarschijnlijk nog wel een vaste telefoon. Dan kan je waarschijnlijk ook je "prijs volgens verbruik toestellen" koppelen aan je vaste telefoon en triiing gebruiken. Binnen wifi bereik kun je ze dan ook gebruiken om gratis te bellen.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes