Beantwoorden
Steve_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Al een geruime tijd kunnen we op onze vaste lijn niet meer zien wie er ons opbelt. Dat heeft altijd gewerkt en we zijn niet van toestel gewisseld, dus ik contacteer Telenet via Whatsapp met de vraag of de optie Ken Je beller nog altijd actief is. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik deze optie heb (ik heb nog een WIGO bundel) en dat ik in de onderstaande link kan vinden hoe ik dat moet activeren.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aan-de-slag-met-je-vaste-lijn/

Bij het "Hoe activeren ?" topic staat echter nog de uitleg hoe je het moest doen ten tijde van de vorige user interface van Mijn Telenet, die er toen zo uitzag

Steve_L_0-1681991658748.png

Bij mij ziet het er zo uit :

Steve_L_1-1681991773970.png

 

Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.

Ik heb dit zo ook doorgegeven via Whatsapp, maar kreeg dan het antwoord :

"Deze vind je onder je diensten. Daar kan je dit aanpassen. Wij kunnen helaas niets meer doen aangezien deze optie er wel instaat."

Niet zo fijn, dat antwoord. Dus ik probeer hier maar even of er iemand weet waar die optie zich bevindt en waar ik dat kan activeren.

 

Alvast bedankt !

0 Likes
23 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

He maar wacht eens ik heb dat ook ik kan die opties betalend activeren maar de telenet app zegt dat ze inbegrepen zijn in het abonnement die opties zijn echter niet actief wie is er hier aan het liegen ?.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

De info op de website is juist  er staat      Ken je laatste beller      is gratis

(Hoe werkt het? Bel 1919. Je hoort het telefoonnummer (behalve bij een geheim nummer), de datum en het tijdstip van de laatste oproep. Goed om te weten: De taal van de boodschap op 1919 is afhankelijk van de regio waar je woont.)

Een optie is 4,50 euro  is  Ken-je-beller

Dan zie de telefoon nr op toestel en bij de klanten dat je belt

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/vaste-lijn/

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

@Rik12 Bedankt om dit te melden. Dat zou inderdaad in het Nederlands moeten staan. We hebben het doorgegeven zodat dit aangepast kan worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?


@dannyro  schreef:

Diensten Toplijn heet dat nu. Staat actief bij mij, maar ik kan het ook niet afzetten.

Toplijn.jpg


Ondertussen hebben we vernomen dat dit is aangepast. Kunnen jullie dit even controleren?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Ik heb dat even nagekeken, en dat is nog juist hetzelfde. Geen mogelijkheid om dat aan te passen.

Wifi-frequentie veranderen, 2,4 of 5GHz, kan ik ook geen aanpassingen aan doen. Best lastig.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

@dannyro Ik bedoelde eerder de Engelstalige tekst die ondertussen in het Nederlands is gezet. De optie Toplijn is standaard inbegrepen in ONE en ONEup. Daarom dat je deze niet kan uitschakelen. 

Voor het euvel met jouw wifi-frequentie dat je niet kan aanpassen, kan je best een nieuw topic starten. Goed om te weten: met de 360-modem van Telenet kan je jouw wifi-netwerk niet splitsen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

360-modem van Telenet en wifi netwerk splitsen, wat bedoel je daarmee?

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?


@dannyro  schreef:

360-modem van Telenet en wifi netwerk splitsen, wat bedoel je daarmee?


@dannyro De 360-modem is de nieuwste F@st-modem van Telenet. Een overzicht van onze modems kan je in deze link terugvinden. 
Hiermee is het niet mogelijk om jouw wifi-netwerk te verdelen in een apart 2.4 Ghz-netwerk en een 5 Ghz-netwerk. Dit blijft steeds 1 netwerk.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ken je beller optie - activeren in Mijn Telenet ?

Klopt, maar met mijn "Toren" modem heb je ook de keuze om er 1 of naar wens 2 wifi netwerken van te maken. Ik zal het zeker nog eens bekijken. Maar ik gruwel ervan om te switchen naar een nieuwe modem, als je alle verhalen leest...

0 Likes