24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Al een geruime tijd kunnen we op onze vaste lijn niet meer zien wie er ons opbelt. Dat heeft altijd gewerkt en we zijn niet van toestel gewisseld, dus ik contacteer Telenet via Whatsapp met de vraag of de optie Ken Je beller nog altijd actief is. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik deze optie heb (ik heb nog een WIGO bundel) en dat ik in de onderstaande link kan vinden hoe ik dat moet activeren.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aan-de-slag-met-je-vaste-lijn/
Bij het "Hoe activeren ?" topic staat echter nog de uitleg hoe je het moest doen ten tijde van de vorige user interface van Mijn Telenet, die er toen zo uitzag
Bij mij ziet het er zo uit :
Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.
Ik heb dit zo ook doorgegeven via Whatsapp, maar kreeg dan het antwoord :
"Deze vind je onder je diensten. Daar kan je dit aanpassen. Wij kunnen helaas niets meer doen aangezien deze optie er wel instaat."
Niet zo fijn, dat antwoord. Dus ik probeer hier maar even of er iemand weet waar die optie zich bevindt en waar ik dat kan activeren.
Alvast bedankt !
He maar wacht eens ik heb dat ook ik kan die opties betalend activeren maar de telenet app zegt dat ze inbegrepen zijn in het abonnement die opties zijn echter niet actief wie is er hier aan het liegen ?.
De info op de website is juist er staat Ken je laatste beller is gratis
(Hoe werkt het? Bel 1919. Je hoort het telefoonnummer (behalve bij een geheim nummer), de datum en het tijdstip van de laatste oproep. Goed om te weten: De taal van de boodschap op 1919 is afhankelijk van de regio waar je woont.)
Een optie is 4,50 euro is Ken-je-beller
Dan zie de telefoon nr op toestel en bij de klanten dat je belt
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/vaste-lijn/
Ik heb dat even nagekeken, en dat is nog juist hetzelfde. Geen mogelijkheid om dat aan te passen.
Wifi-frequentie veranderen, 2,4 of 5GHz, kan ik ook geen aanpassingen aan doen. Best lastig.
@dannyro Ik bedoelde eerder de Engelstalige tekst die ondertussen in het Nederlands is gezet. De optie Toplijn is standaard inbegrepen in ONE en ONEup. Daarom dat je deze niet kan uitschakelen.
Voor het euvel met jouw wifi-frequentie dat je niet kan aanpassen, kan je best een nieuw topic starten. Goed om te weten: met de 360-modem van Telenet kan je jouw wifi-netwerk niet splitsen.
360-modem van Telenet en wifi netwerk splitsen, wat bedoel je daarmee?
@dannyro schreef:
360-modem van Telenet en wifi netwerk splitsen, wat bedoel je daarmee?
@dannyro De 360-modem is de nieuwste F@st-modem van Telenet. Een overzicht van onze modems kan je in deze link terugvinden.
Hiermee is het niet mogelijk om jouw wifi-netwerk te verdelen in een apart 2.4 Ghz-netwerk en een 5 Ghz-netwerk. Dit blijft steeds 1 netwerk.
Klopt, maar met mijn "Toren" modem heb je ook de keuze om er 1 of naar wens 2 wifi netwerken van te maken. Ik zal het zeker nog eens bekijken. Maar ik gruwel ervan om te switchen naar een nieuwe modem, als je alle verhalen leest...