24752
netweters
|
152356
antwoorden
|
20693
vragen
|
Al een geruime tijd kunnen we op onze vaste lijn niet meer zien wie er ons opbelt. Dat heeft altijd gewerkt en we zijn niet van toestel gewisseld, dus ik contacteer Telenet via Whatsapp met de vraag of de optie Ken Je beller nog altijd actief is. Ik krijg vrij snel antwoord dat ik deze optie heb (ik heb nog een WIGO bundel) en dat ik in de onderstaande link kan vinden hoe ik dat moet activeren.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aan-de-slag-met-je-vaste-lijn/
Bij het "Hoe activeren ?" topic staat echter nog de uitleg hoe je het moest doen ten tijde van de vorige user interface van Mijn Telenet, die er toen zo uitzag
Bij mij ziet het er zo uit :
Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.
Ik heb dit zo ook doorgegeven via Whatsapp, maar kreeg dan het antwoord :
"Deze vind je onder je diensten. Daar kan je dit aanpassen. Wij kunnen helaas niets meer doen aangezien deze optie er wel instaat."
Niet zo fijn, dat antwoord. Dus ik probeer hier maar even of er iemand weet waar die optie zich bevindt en waar ik dat kan activeren.
Alvast bedankt !
Ik vind deze betaal optie ook niet meer terug onder ' mijn Telenet' vaste lijn
Maar mis dit persoonlijk niet.
Ik vind deze optie ook niet terug,als het zo is dat U hiervoor betaald,en
het niet meer kan gebruiken zal Telenet dit bedrag van uw abbo moeten
in mindering brengen.
Bij mijn problemen vaste lijn,zei de klantendienst dat men,binnen de 5
jaar de vaste lijn wil laten verdwijnen.
Diensten Toplijn heet dat nu. Staat actief bij mij, maar ik kan het ook niet afzetten.
@Steve_L schreef:Niks te vinden over "Ken je beller". Ook alle andere blokjes afgegaan, geen optie te vinden om dit te activeren.
Bij een kennis met een WIGO abonnement staat er op de factuur "Ken je beller" aan 4.25€ per maand
Op "Mijn Telenet" bestaat deze optie niet meer, en kunnen we "ken je beller" niet meer verwijderen.
Op "Mijn Telenet" staat nu: Toplijn aan 4.50€ per maand, dat we kunnen toevoegen.
Zij gebruiken de vaste lijn niet (meer), en willen dus "Ken je beller" opzeggen (maar dat lukt niet via "Mijn Telenet").
Tenzij wij "Toplijn" toevoegen en daarna terug verwijderen ???
Toplijn is eigenlijk een combinatie van:
PS: @Steve_L : als je "ken je beller" wil activeren, zoek gewoon naar de optie "toplijn": dat kan je on-line activeren
Hm, vreemd. Dat zie ik ook nergens staan. Het zou moeten inbegrepen zijn in het WIGO abonnement dat ik heb.
Heb ondertussen wel antwoord teruggehad van de helpdesk dat ze die optie in Mijn Telenet ook niet meer terugvonden (en dat dat dus wel degelijk een probleem is), maar dat het bij mij wel zou aanstaan. Of ik met een ander toestel / andere kabel kon testen ... dat gaat voor mij niet lukken, heb maar 1 vast toestel. Modem herstart loste niks op.
Bedankt om dit te melden.
We hebben het intern doorgegeven zodat onze collega's dit verder kunnen onderzoeken.
@Bjarne schreef:
Bedankt om dit te melden.
We hebben het intern doorgegeven zodat onze collega's dit verder kunnen onderzoeken.
We hebben ondertussen de melding gekregen dat dit probleem opgelost zou moeten zijn.
Het toevoegen van de optie Ken-je-beller zou dus terug moeten lukken in Mijn Telenet.
Ik zie nog steeds niks staan in Mijn Telenet ivm Ken je beller. Ook is mijn probleem nog altijd niet opgelost. Ik zie nog altijd geen oproepinfo op de vaste lijn. Elke keer dat ik er naar informeer is het : ja ja, ze zijn er mee bezig.
Jij bent de eerste die nu zelf wat feedback teruggeeft, waarvoor dank, maar jammer genoeg kan ik niet bevestigen dat de optie terug zichtbaar is. Ook staat ze blijkbaar nog altijd af.
Bij mij in MIJN TELENET.
VASTE TELEFONIE,zie ik alleen"stel je berichtendienst in" en"blokkeer specifieke oproepen".
Alsook bij stel berichten dienst in,komt sorry momenteel niet mogelijk.
Je kijkt op de verkeerde plaats open deze url en onder het kopje vaste lijn klik je op beheer je opties en daar staat diensten toplijn met oa ken je beller trouwens @Suzy die Engelse tekst daar dat moet Nederlands zijn denk ik .
Ook deze optie zie ik niet op die plaats, maar dat is logisch want deze optie is normaal inbegrepen in mijn WIGO abonnement. Dus het als betalende optie mee in mijn abonnement nemen is hier de vraag niet.
Ik zoek de plaats waar je dit eventueel kan op of afzetten als je de optie in je abonnement hebt (als dat al zou kunnen). Momenteel nergens te zien en dat is op zich niet erg als het actief zou zijn en werken, maar dat is dus niet het geval.
Bij mij juist hetzelfde als als @Ex-Netweter L post,tot op de letter.