Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Klantendienst en logica

Een maand geleden hadden we meermaals dat de persoon waarmee we belden via vast toestel ons niet meer hoorde. Wij konden wel nog alles horen.
We dachten dat het aan ons toestel lag, en kochten een nieuwe.
Gisteren weer plots tijdens 4 gesprekken dat de andere kant ons niet hoort.
Vandaag bel ik naar de Klantendienst.
Een vrouw met Nederlands accent nam op.
Ik leg haar het probleem uit, en terwijl zij iets nakijkt in het systeem hoort zij mij niet meer.
Dus een bewijs dat het werkelijk zo is.
Nu verwacht je toch dat diezelfde persoon de moeite doet om zelf even terug te bellen. Zij kent het probleem, heeft al onze gegevens en kan het ondertussen al doorgeven aan de betreffende dienst (als zij het niet kan oplossen). Als wij terug bellen dienen we weer lang te wachten (wegens de drukte) en nogmaals alle uitleg doen.
Na een tweede poging met GSM heb ik bijna een kwartier aan de lijn gehangen. Er waren geen medewerkers vrij.
Heb dan maar de optie genomen dat zij mij terug bellen. Benieuwd wanner dit gaat zijn

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Klantendienst en logica

Er is tegenwoordig veel te doen over SAAP (Service as a product) maar met die callcenters is service nog niet alles. Jonge, onbekwame medewerkers die de producten maar half kennen en dan nog gepusht worden om extra's te verkopen en zo weinig mogelijk tijd te besteden aan het oplossen van problemen. Bovendien soms met moeite de taal van de klant spreken. Ik zou graag eens zo'n gesprek horen tussen een platte westvlaming of een gentenaar met zo'n vettig sprekende Hollandse meid. Hilarisch moet dat zijn.

Ja er is nog veel werk aan de winkel.

Hopelijk wordt uw probleem opgelost en liefst zo vlug mogelijk. Het probleem is wel herkenbaar. Ik heb het hier ook een tijdje gehad dat je na een aantal minuten werd afgebroken of een van beiden de andere niet meer kon horen. Maar het is ondertussen vanzelf opgelost.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Klantendienst en logica

@Bolletje, dat is absoluut geen leuke ervaring. Gezien jouw probleem, had deze persoon je inderdaad best kunnen terugbellen. Vergeet niet dat je ook altijd terecht kan bij Telenet via Facebook of Twitter. Collega's daar staan dagelijks paraat om je vragen te beantwoorden. Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Klantendienst en logica

Ik had in het keuzemenu aangegeven om terug gebeld te worden.
Maar omdat het ergens in de namiddag zou zijn, had ik het probleem ook gemeld via Facebook.
Dan kon men achterliggend toch al eens kijken naar het probleem.
Ik kreeg als antwoord: probeer de stekkers eens te hersteken, een andere kabel proberen (geen resultaat) en de modem eens te resetten. 
Net na de reset belde een vriendelijke juffrouw/mevrouw mij op. Na 10 minuten was er pas wifi op de modem, maar de telefoonlijn bleef dood.
Zij heeft dadelijk een afspraak gemaakt voor een technieker langs te sturen vermits de fout aan de modem kon liggen (is pas 6 maanden oud, maar kan altijd hé)
Heb dadelijk de medewerkers op Facebook verwittigd van de stand van zaken.
Voor een ander probleem (mijn telenet) hebben ze een dossier aangemaakt.
Dus nu wachten tot vrijdag ochtend. Heb het doorschakelen van de vaste lijn naar GSM ingesteld. Zo zijn we toch bereikbaar

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Klantendienst en logica

Geen nood dat komt allemaal in orde @Bolletje.
Ik had 4 dossiers lopen bij Telenet en dat pas sinds 22 maart, dus nog geen maand.
Er is wel al 1 dossier opgelost. De WiFi uitval is opgelost. Maar het vergt veel tijd vind ik bij Telenet om de juiste oplossingen te kunnen vinden. Welke problemen heb jij met “mijn Telenet”?
Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Klantendienst en logica


@Domi1963  schreef:
...Welke problemen heb jij met “mijn Telenet”?

Ik wil mijn mailboxen aanpassen. Maar krijg telkens de foutmelding: uw aanvraag bla bla bla, probeer later eens opnieuw

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Klantendienst en logica

@Bolletje 

Ah zo! Welkom in de club, the same bij mij...Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Klantendienst en logica

Vorige week vrijdag is er voor het probleem een technieker geweest.
Enkele dagen werkt de vaste lijn goed, en dan weer het probleem dat de andere kant ons niet hoort.
Ik bel net met klantendienst.
Nu moeten wij een week lang alle problemen opschrijven en dan nog maar eens terug bellen.
Dan pas zullen ze een dossier opmaken en zoeken naar de fout.
Ondertusen is er ook een probleem met de berichtendienst (voicemail)
Zelf daar willen ze nu  niets voor doen.
Hopeloos

0 Likes