Beantwoorden
LordCoeCoe
Experienced Meerweter
Full speed writing! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Komt er ooit een data simkaart van 10GB?

Ik denk dat velen hun data simkaart niet echt gebruiken, zou leuk zijn als er een kleinere, goedkopere optie zou zijn. Technisch gezien is dat een gratis optie, kunnen we dat niet inbegrepen doen en dan de ons de optie geven tussen dat niet gebruiken, 10GB en 300GB.

Het zou ook leuk zijn als er meer opties zouden zijn dan 10GB en unlimited data voor mobiele simkaarten zoals 25GB en 50GB zoals bij BASE. Telenet zou veel klanten aantrekken als ze dat deden,

Bij Orange krijg je een levenslange korting als je een mobiele abonnement neemt via hun love pack, helaas duurt dit slechts (tijdelijk) 6 maanden bij Telenet dus de mobiele abonnementen zijn eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk, behalve unlimited.

Tenzij het bij hun business model hoort: iedereen dat geen unlimited data wilt moet naar BASE.

4 reacties
WG94
Experienced Allesweter
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Je stelt hier weeral een vraag waar enkel Telenet op kan antwoorden, op De Netweters kunnen we hier enkel over speculeren.

Er zijn ook 5GB en 20GB abonnementen beschikbaar... (niet in ONEup, want de prijs van een Unlimited kaart is daar ongeveer hetzelfde als de losstaande 20GB)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent!

@LordCoeCoe  Allemaal goed en wel, mindere data bij Telenet, maar als je ergens woont of veel in de buurt bent dat het netwerk van Base/telenet niet optimaal is ben je er ook niks mee, dan betaal je voor een bepaalde data aanbod waar je amper iets mee bent.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LordCoeCoe
Experienced Meerweter
Full speed writing! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Ik zou wel tenminste de optie hebben om geen datasimkaart te krijgen. Het is technisch gezien gratis, maar ik denk dat het niet echt “gratis” is. 

Ik heb liever een gratis wifi pod dan een gratis data simkaart dat ik nooit echt gebruik.

luc55
Professional Allesweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Deze bundels zijn gemaakt puur met de data simkaart dat is een troef voor een aantal gebruikers

Mensen die dit niet nodig hebben  nemen een andere mobile aanbieder

Er is  keuze  genoeg voor iedereen wat hij nu nodig heeft