Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
De vlam zit erin. It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België..

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

Ik vroeg mij af of ken je beller vaste telefoon nu gratis is, wordt ook niet meer aangerekend op factuur? Ik vind deze optie ook niet meer terug om op of af te zetten in mijn telenet. 

Titel gewijzigd door Aurelie_ (mod) | Vorige titel: Is ken je beller voor wigo home 3 s gratis?

0 Likes
7 reacties
WG94
Experienced Allesweter
Berichten: 1683
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

De optie is volgens mij niet (meer) los verkrijgbaar.

Voor €4,5 kan je de optie "Top-lijn" nemen. Daarin zit:

  • Telenet Berichtendienst (voicemail)
  • Ken-je-beller
  • Signaal tweede oproep
  • Oproepdoorschakeling

De optie is inbegrepen bij ONE, ONEup en WIGO. Niet bij WIGO S, WIGO home en WIGO home S. Dus niet gratis in jouw geval.

 
Je kan wel altijd gratis gebruik maken van "Ken-je-laatste-beller" door naar 1919 te bellen.

  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 3293
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

Gratis :

  • Ken je laatste beller
  • Met 3 bellen
  • Bellen naar speciale nummers blokkeren    

 

Betalend 4,50 euro

  • Telenet berichtendienst
  • Ken-je-beller
  • Signaal tweede oproep
  • Oproepdoorschakeling  

 

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/vaste-lijn/

 

 

belg25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

Ik heb one en opeens was ken je beller er niet meer , contact Gehad via whapsapp met telenet , achterliggende dienst zou dit oplossen 

zou mail of bericht krijgen als het opgelost zou zijn

zijn nu 2 maand verder werkt nog steeds niet iemand idee

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 3293
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

Ken je laatste beller zou je nog moeten hebben dit is nu nog gratis maar zou kunnen dat niet lang meer duurt

De rest is betalend en ook ken je beller ze zijn alles aan na kijken wand op einde wist niemand hoe het zit

0 Likes
thomasdb
Professional Veelweter
Berichten: 406
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

nummerweergave

ooit al eens gezegd, ga het herhalen, want wel jammer aangezien dit spam en frauduleuze telefoontjes herkenbaarder kan maken

plus zeker ook al om het de provider niets kost voor de optie nummerweergave aan te zetten ze moeten maar iets aanvinken

stel u voor dat dit bij uw gsm abonnement niet inbegrepen was, toch veel dan met die 5 euro Heb je bijna een gsm abonnement

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 3293
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S

(spam en frauduleuze telefoontjes herkenbaarder kan maken )

Je kan tegen betaling een nr nemen dat je wilt en elke keer veranderen dit is gemaakt eigenlijk  voor bedrijven maar

fraudeurs bellen in naam van de bank met de nr bank dus eigenlijk ben je er niets mee  jij en ik kunnen dit ook doen er is niets aan

Als jij belt naar de nr kom je wel bij de bank terecht  ouderen begrijpen niet hoe dit kan maar het zeer simpel

Zal ook niet lang duren dat ze vaste telefoon zullen afstoten voor die paar klanten dat ze nog hebben

De laatste tijd stoppen  er veel diensten  bij telenet   we zien dit nog vlug gebeuren

0 Likes
WG94
Experienced Allesweter
Berichten: 1683
De nieuwe Einstein! Krak Applaus voor jezelf! Champagne, lezer van het jaar!

Kostprijs ken-je-beller voor WIGO Home S


@belg25  schreef:

zou mail of bericht krijgen als het opgelost zou zijn

zijn nu 2 maand verder werkt nog steeds niet iemand idee


Dus nooit bericht gekregen dat het opgelost is?

Ik zou nog eens contact opnemen en een update vragen


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes