24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20723
vragen
|
Ik vroeg mij af of ken je beller vaste telefoon nu gratis is, wordt ook niet meer aangerekend op factuur? Ik vind deze optie ook niet meer terug om op of af te zetten in mijn telenet.
Titel gewijzigd door Aurelie_ (mod) | Vorige titel: Is ken je beller voor wigo home 3 s gratis?
De optie is volgens mij niet (meer) los verkrijgbaar.
Voor €4,5 kan je de optie "Top-lijn" nemen. Daarin zit:
De optie is inbegrepen bij ONE, ONEup en WIGO. Niet bij WIGO S, WIGO home en WIGO home S. Dus niet gratis in jouw geval.
Gratis :
Betalend 4,50 euro
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/vaste-lijn/
Ik heb one en opeens was ken je beller er niet meer , contact Gehad via whapsapp met telenet , achterliggende dienst zou dit oplossen
zou mail of bericht krijgen als het opgelost zou zijn
zijn nu 2 maand verder werkt nog steeds niet iemand idee
Ken je laatste beller zou je nog moeten hebben dit is nu nog gratis maar zou kunnen dat niet lang meer duurt
De rest is betalend en ook ken je beller ze zijn alles aan na kijken wand op einde wist niemand hoe het zit
nummerweergave
ooit al eens gezegd, ga het herhalen, want wel jammer aangezien dit spam en frauduleuze telefoontjes herkenbaarder kan maken
plus zeker ook al om het de provider niets kost voor de optie nummerweergave aan te zetten ze moeten maar iets aanvinken
stel u voor dat dit bij uw gsm abonnement niet inbegrepen was, toch veel dan met die 5 euro Heb je bijna een gsm abonnement
(spam en frauduleuze telefoontjes herkenbaarder kan maken )
Je kan tegen betaling een nr nemen dat je wilt en elke keer veranderen dit is gemaakt eigenlijk voor bedrijven maar
fraudeurs bellen in naam van de bank met de nr bank dus eigenlijk ben je er niets mee jij en ik kunnen dit ook doen er is niets aan
Als jij belt naar de nr kom je wel bij de bank terecht ouderen begrijpen niet hoe dit kan maar het zeer simpel
Zal ook niet lang duren dat ze vaste telefoon zullen afstoten voor die paar klanten dat ze nog hebben
De laatste tijd stoppen er veel diensten bij telenet we zien dit nog vlug gebeuren
@belg25 schreef:zou mail of bericht krijgen als het opgelost zou zijn
zijn nu 2 maand verder werkt nog steeds niet iemand idee
Dus nooit bericht gekregen dat het opgelost is?
Ik zou nog eens contact opnemen en een update vragen