Beantwoorden
Ex-Netweter

Lg d-851

hallo, zou er iemand even kunnen kijken of de lg d-851 geschikt is voor snel mobiel internet(3g,4g) ik heb deze namelijk een week,en heb al verschillende keren naar Telenet klantendienst gebeld,lg klantendienst gebeld,alle instellingen zouden juist zijn,maar toch geraak ik niet verder dan 2G??

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter

Lg d-851

Dit heb ik gevonden op de lg website over de d-851 : 

Network

GSM 850/900/1800/1900, UMTS Band I/II/IV/V, LTE Band II/IV/XVII/VII*
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Lg d-851

Met onderstaande link kan je de dekking voor 2g, 3g en 4g bekijken per gemeente en per provider. Zo kan je zien of ge in uw omgeving dekking is voor 3g en 4g. Voorlopig gebruikt Telenet nog het netwerk van Mobistar.

http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Lg d-851

Bedankt voor je antwoord. Volgens de kaart zou ik dus zeker 3G moeten hebben... 😞

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Lg d-851

@Ex-Netweter schreef:

hallo, zou er iemand even kunnen kijken of de lg d-851 geschikt is voor snel mobiel internet(3g,4g) ik heb deze namelijk een week,en heb al verschillende keren naar Telenet klantendienst gebeld,lg klantendienst gebeld,alle instellingen zouden juist zijn,maar toch geraak ik niet verder dan 2G??

Staar je niet blind op de vermelding 3G, 4G of iets dergelijks. Alles is net zoals bij WiFi afhankelijk van je Toestel, de plaats waar je bent enz. Mobiel internet is net zoals WiFI rondsproeien met een tuinslang. Enorm veel verlies. Maar wel leuk Smiley LOL

Komt alles vlot binnen? Dan zit je goed.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Lg d-851

Met een vorig mid range toestel kon ik op dezelfde plaatsen surfen aan lte.veel sneller dan nu helaas. Een filmpje online afspelen is met constante  laadtijden ertussen...  Speedtest : ping : 116ms , download : 0,14 Mbps. Upload : 0,07 Mbps... 😞

0 Likes