Beantwoorden
Fidel
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

Mini modem ZTE MF 971 RS maakt geen verbinding met 4G

toestel maakt maar geen verbinding met 4G netwerk.  Voordienn geen problemen gehad.  Waar kijk ik over???

IMG_8260.jpeg

4 reacties
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@Fidel Heb je je simkaart al in een gsm gebruikt en werkt deze daar goed?

Vergeet niet om de pincode van je simkaart te verwijderen, zodat je het toestel meteen kunt gebruiken.

Kijk zeker eens op deze url voor meer info: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-bus/nl/support/mobiele-telefonie/mobiel-instellen-en-geb...

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BEL
Professional Weetjesweter
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Ook ik ervaar, met een andere mobiele router van een ander merk, dezelfde problemen sinds deze week. Het zal wellicht niet aan ons liggen. Bij mij helpt het om de router te herstarten.

Fidel
Freshman Beetjesweter
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

met technische support aan de lijn gehangen, nieuwe SIM-kaart.... even Telenet .... dan geen netwerk....dan beperkte service....

Knip
Experienced Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your seventh party!

Heb hetzelde probleem. Sim kaart in gsm doet het wel. Technische afdeling kan mij blijkbaar niet helpen.

Zte minimodum stuk ?

Als ik kaart van gsm gebruik ook :
even telenet> geen service> beperkte service

buiten nieuwe modem proberen iemand een sugges ?