Beantwoorden
Ex-Netweter

Mms van Orange naar Telenet werkt niet

Hallo

Ik zit al weken met een probleem mijn vriend en moeder zitten bij Orange en ik zelf bij telenet,en zij kunnen foto's onderling versturen alsook andere providers naar mij enkel zij niet? Ik kan ook probleemloos foto's naar hen sturen en ze ontvangen die .Nu proberen we dit met WhatsApp en mijn foto's komen bij hen aan enkel kunnen zij terug weer geen sturen...Ik heb al Orange aan de lijn gehad en volgens hen ligt het probleem niet daarheen bij Telenet ook niet...maar ik begin beetje radeloos te worden dat er maar geen antwoord of oplossing komt. Ik heb al veel foto's gemist ! ! 

Kan er mij iemand helpen aub ik ben geen krak ik deze dingen...

Grijs Lies

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Dit is een oud zeer dat MMS bij Telenet nauwelijks of niet werkt. Ondertussen al hopeloos op gezocht. Maar geen oplossing.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Der is echt niets aan te doen? 😱😱😱

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Ex-Netweter schreef:

Der is echt niets aan te doen? 😱😱😱

WhatsApp, Viber, Messenger, ... ?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes
Ex-Netweter

Hallo dus via orange kunnen ze geen foto's naar mij sturen,en via whatsapp ook nie met daarbij als treat dat mijnfotos naar hen zo wazig zijn dat ze niet weten wat het is. Alsof gewoon nog nie erg genoeg is.

..

HELP? 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Gebruik dan messenger. Werkt, zelfs bij telenet, zeer goed om foto's door te sturen.

En tegenwoordig kunt ge messenger ook als standalone toepassing installeren, het is niet noodzakelijk meer gekoppeld aan facebook, moest je dat niet (willen) ,hebben.

De tegenpartij moet natuurlijk ook messenger hebben, dat is duidelijk.

Bovendien verbruikt messenger enkel data van uw abonnement. MMS is apart te betalen, bovenop uw abonnement. En ook ik kan bevestigen dat MMS bij telenet een echte ramp is. Doch niet getreurd, er zijn dus betere en goedkopere alternatieven.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
0 Likes