24751
netweters
|
152341
antwoorden
|
20691
vragen
|
Deze middag overgeschakeld naar Wigo. Extra Sim (nieuw nummer) in oude iPhone geplaatst voor dochter en gekoppeld aan account, maar de Sim is nog steeds niet “actief”.
We hebben ze nochtans in de Telenet winkel gekocht waar ze ook meteen geactiveerd werd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Toestel nog eens uit en aanzetten.
Zie je het nieuwe nummer in "Mijn Telenet" staan?
Normaal krijg je toch mail met een hyperlink?
Dit was idd ook mijn eerste reactie, helaas geen succes...
We hebben een idd een mailtje gekregen om onze wigo verder in te stellen. Daar kunnen we ook zien dat het nummer geactiveerd is.
In de winkel activeren ze inderdaad de nieuwe simkaart normaal gezien.
Je ziet ze ook actief staan in Mijn Telenet zeg je. Je ziet nergens in Mijn Telenet iets om de simkaart zelf nog te activeren? Ook geen activatiemail gehad?
Dan neem je best contact op met de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Of je kan ook nog eens de winkel binnenspringen.
Er moest blijkbaar op de dienst facturatie nog iets aangepast worden. Het is sinds gisterenavond in orde. Toch bedankt iedereen!