Beantwoorden
Katriena
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Nieuwe Sim werkt niet

Deze middag overgeschakeld naar Wigo. Extra Sim (nieuw nummer) in oude iPhone geplaatst voor dochter en gekoppeld aan account, maar de Sim is nog steeds niet “actief”. 

We hebben ze nochtans in de Telenet winkel gekocht waar ze ook meteen geactiveerd werd.

 

0 Likes
6 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Nieuwe Sim werkt niet

Toestel nog eens uit en aanzetten.
Zie je het nieuwe nummer in "Mijn Telenet" staan?

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Nieuwe Sim werkt niet

Normaal krijg je toch mail met een hyperlink?

0 Likes
Katriena
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Nieuwe Sim werkt niet

 Dit was idd ook mijn eerste reactie, helaas geen succes...

 

 

0 Likes
Katriena
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Nieuwe Sim werkt niet

We hebben een idd een mailtje gekregen om onze wigo verder in te stellen. Daar kunnen we ook zien dat het nummer geactiveerd is. 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe Sim werkt niet

In de winkel activeren ze inderdaad de nieuwe simkaart normaal gezien.

Je ziet ze ook actief staan in Mijn Telenet zeg je. Je ziet nergens in Mijn Telenet iets om de simkaart zelf nog te activeren? Ook geen activatiemail gehad?

 

Dan neem je best contact op met de klantendienst via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.  Of je kan ook nog eens de winkel binnenspringen.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Katriena
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Nieuwe Sim werkt niet

Er moest blijkbaar op de dienst facturatie nog iets aangepast worden. Het is sinds gisterenavond in orde. Toch bedankt iedereen!