Beantwoorden
bettonnotteb
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?

Goedemiddag. Ik ben vandaag overgestapt van Telenet Kong naar Telenet Mobile. Alles lijkt al te werken en mijn telenet geeft al aan dat ik op Telenet Mobile zit, met mijn oude pin en oude puk code blijkbaar. Toen ik intekende stuurde men mij een bevestigingsemail met bestelnummer en een korte samenvatting: €20 de maand, €0 eenmalige kosten.

 

Twee uur later krijg ik een email met de samenvatting van de telenet overeenkomst. In deze overeenkomst is er plots sprake van het inruilen van de sim kaart.

 

Is dit echt nodig? Alles werkt al. Waarom stuurt telenet een nieuwe simkaart op wanneer men over gaat van Kong naar Mobile en waarom wordt er daar dan ook €5 voor aangerekend terwijl er bij het intekenen nergens sprake was van eenmalige kosten. Iemand een idee? Een foutje in een template? Ga ik echt een nieuwe simkaart krijgen?

 

Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: overgestapt van Telenet Kong naar Telenet Mobile

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?

@bettonnotteb 

Hiervoor ga je geen nieuwe simkaart krijgen omdat je al een bestaande klant bent. Dit zijn de standaard emails die uitgestuurd worden. Met die inruiling van de simkaart wordt bedoeld , als je de juiste sim formaat niet hebt kan je je oude simkaart omruilen naar een multiformaat simkaart. Daarin zitten dus de simkaarten te samen die er nu zijn en kan je tegen betaling eenmalig € 5 een nieuwe krijgen. 

 

Nu dat alles werkt heb je dit niet nodig en kan je die email gewoon laten zoals het is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?

Dag @bettonnotteb , dat zijn vragen die je misschien het beste aan Telenet zelf stelt (015 / 66.66.66).

Ik zie ook geen reden waarom je simkaart vervangen zou moeten worden.

 

Ik heb enkele maanden terug de overstap gemaakt van Wigo 9 (2 sims) en een King surf abonnenement (1 sim). Die drie werden allemaal keurig overgezet in mijn nieuwe One-up abonnement, zonder noodzaak voor sim vervanging.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bettonnotteb
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?

Ondertussen heeft telenet dit laten weten: "Als je de nieuwe simkaart niet wil, kan je deze gewoon in 2 knippen. Als dit aangerekend wordt, brengen we die €5 voor je in mindering, aangezien je de nieuwe niet wil activeren."

 

Ik ben benieuwd! Ik denk ook wel géén nieuwe simkaart te zullen ontvangen, maar je weet maar nooit.

bettonnotteb
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?

For the record, ik heb dus toch een nieuwe simkaart in de post gevonden. Ik ga deze niet gebruiken en kijken wat er gebeurd.

0 Likes