Nieuwe simkaart bij overstap Kong naar Telenet Mobile?
Goedemiddag. Ik ben vandaag overgestapt van Telenet Kong naar Telenet Mobile. Alles lijkt al te werken en mijn telenet geeft al aan dat ik op Telenet Mobile zit, met mijn oude pin en oude puk code blijkbaar. Toen ik intekende stuurde men mij een bevestigingsemail met bestelnummer en een korte samenvatting: €20 de maand, €0 eenmalige kosten.
Twee uur later krijg ik een email met de samenvatting van de telenet overeenkomst. In deze overeenkomst is er plots sprake van het inruilen van de sim kaart.
Is dit echt nodig? Alles werkt al. Waarom stuurt telenet een nieuwe simkaart op wanneer men over gaat van Kong naar Mobile en waarom wordt er daar dan ook €5 voor aangerekend terwijl er bij het intekenen nergens sprake was van eenmalige kosten. Iemand een idee? Een foutje in een template? Ga ik echt een nieuwe simkaart krijgen?
Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: overgestapt van Telenet Kong naar Telenet Mobile