Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

Ik heb momenteel het ONE for 1 abonnement met dus onbeperkt bellen, sms en surfen. Ook heb ik een datasimkaart met onbeperkte download.

Ik vraag mij nu af of dit allemaal ook geldig is in het buitenland ?

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: ONE FOR 1 abonnement

 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@e10 

Ja het is ook geldig in het buitenland enkel zit er wel een beperking op dat je dus maximaal 20 GB krijgt in het buitenland ( lees in de EU ). 

 

patrick37_0-1637404257735.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@patrick37 Heb je een idee wat ik kan doen met 20 GB. Bijvoorbeeld elke avond ongeveer 2 uur tv kijken gedurende 14 dagen ?

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@patrick37 Ik heb dus ook een extra datasim. Is dit 20 GB per simkaart ? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@e10 

Jij hebt nu een data simkaart en een gewone simkaart voor data en bellen en sms'en. Houd er dus goed rekening mee dat je met je data simkaart vanuit je zelfde pot data die je hebt , de 40 GB , samen uit die pot surft. Er is een uitzondering op de regel de 20 Gb is apart als je de EU zone in gaat. Dus die 20 Gb wordt ook apart berekend en gaat niet van je totale pot af hebt die je hebt de 40 GB. 

 

Die data kan je veel mee doen hoor. Ok ga nu niet zeggen dat je films moet gaan bekijken op een toestel en dat je altijd de hoogste resolutie neemt en dat je dit dus dagen achter elkaar kan doen want dan gaat je data snel op zijn. Moest je in het buitenland zijn , de EU , waar je dus die 20 GB hebt om te gebruiken dan kan je er wel een eind mee komen hoor. 

 

Maar hoe ver precies weet ik ook niet. Het is ook dat je daarom je Telenet app hebt om dit op te volgen. Want iedereen doet er iets anders mee om het op te krijgen. Als je het normaal houd en af en toe eens een film kijkt en wat surft op het net dan kom je er wel. Ga jij elke dag Whatsapp gebruiken om te bellen en gesprekken voeren van een uur dan raad je het al dan zal er het nodige verbruikt worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@patrick37 Mij gaat het over VRT Nu of VTM Go of GO Play (Play4) of NPO op de tablet gebruiken in het buitenland. En dat ongeveer 2 uur per dag gedurende bijvoorbeeld 14 dagen. Ik vraag mij af of ik er met die 20 GB ga komen.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE for 1 ook onbeperkt in het buitenland?

@e10 

In het onderstaande topic + link naar de website kan je de richtlijnen vinden ongeveer :

 

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Hoeveel-data-verbruik-je-bij-streamen-voetbalmatch/...

 

https://www2.telenet.be/nl/business/soho/inspiratie/dataverbruik-per-app/

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes