Beantwoorden
YP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Onbekend nummer in overzicht van Mijn Mobiele nummers

in het overzicht van "mijn mobiele nummers" komt iedere dag het mij onbekende telefoonnummer 0468 11 55 50 terug. Registratie : enkele seconden. Weet iemand welk nummer dit is / welk nut dit nummer heeft. 

 

telenet.png

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: [GSM-nummer verwijderd]

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1154
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Onbekend nummer in overzicht van Mijn Mobiele nummers

Dat is het nummer waar je bellers naar toe verwezen worden om een bericht in te spreken op je voicemail.

Op Hoe mijn voicemail instellen en gebruiken? kan je zien dat dat het nummer is dat ingegeven wordt bij het instellen van de rinkeltijd.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1154
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Onbekend nummer in overzicht van Mijn Mobiele nummers

@Moderator @Bjarne weinig nut om dit telefoonnummer te verbergen, aangezien het elders op de Netweters ook vermeld wordt; alsook op de website van Telenet zelf (zie de link in m'n andere post)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Onbekend nummer in overzicht van Mijn Mobiele nummers


@WG94  schreef:

@Moderator @Bjarne weinig nut om dit telefoonnummer te verbergen, aangezien het elders op de Netweters ook vermeld wordt; alsook op de website van Telenet zelf (zie de link in m'n andere post)


@WG94 Bedankt voor de feedback. Ik had er inderdaad niet bij stilgestaan dat dit het voicemail nummer was. Heb het nummer terug toegevoegd aan de tekst. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.