Beantwoorden
Vincent86
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Onverwacht meer mobiel verbruik - GPRS?

Hallo

Wij hadden deze maand op onze aanrekening een grote extra kost omwille van veel meer mobiel verbruik (circa 580 MB) bovenop de mobiele databundel. Nochtans hebben mijn partner of ik zeker niet meer mobiele data verbruikt dan anders. We zouden echt niet weten hoe dit kan. Na een telefoontje met de klantendienst werd die meerkost geduid als 'GPRS nationaal'. Meer uitleg dan dat het gaat om extra verbruik door bijvoorbeeld automatische updates kon men niet geven. Vandaar dat ik via deze weg zou willen te weten komen hoe dit kan en vooral hoe we dit in de toekomst kunnen vermijden.
Mvg

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Onverwacht meer mobiel verbruik - GPRS?

@Vincent86Wat je kan doen is elke keer uw data uitzetten als je het niet gebruikt zodat er geen data kan verbruikt worden op momenten dat je hem niet gebruikt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onverwacht meer mobiel verbruik - GPRS?

@Vincent86 

Updates enkel toelaten via Wifi.

In mijn Telenet kan je ook verwittigingen en limieten instellen. Da zal je geen grote verrassingen hebben.

Met de Telenet app kan je ook uw verbruik nagaan.