24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste,
Een tweetal weken terug is mijn modem vervangen door een nieuwe en dezelfde dag ingetekend op Wigo S met 2 simkaarten.
Modem vervangen is niet van een leien dakje gelopen! Drie maal contact genomen met de klantendienst om alles te doen werken, internet, tv box en de telefoon.
Had als optie 'ken je beller' op de vaste lijn en heb deze optie laten overnemen bij de Wigo S.
Deze optie werkt nog steeds niet en zou volgens de technische dienst aan mijn toestel liggen!!
Dit antwoord kan ik niet aanvaarden daar de optie tot de modemvervanging perfect werkte.
Via de netweeters heb ik één en ander doorgenomen en men spreekt van het niet onderdrukken van de CLI en mijn DSL gegevens die niet in het systeem zouden zitten. Info van igvfer, een prof.(krak) netweeter
HULP HULP
Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: optie ken je beller
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als de modem veranderd dienen ze deze optie achterliggend weer actief te zetten op je modem. Het is wel aan de Telenet kant dat dit aangezet dient te worden. Dat je toestel het in eens niet meer zou ondersteunen is natuurlijk niet waar aangezien het wel gewerkt heeft. Dus erop aandringen dat het terug dient te werken als voorheen. Je kan sturen via Facebook Messenger of Whatssapp of je kan bellen. Als je de eerste twee opties neemt heb je wel alles 'papier' staan als je belt is dat natuurlijk moeilijker.
Ok, doe ik...
Bedankt
@Truedetective In WIGO S is Ken-je-beller helaas niet inbegrepen. Flauw? Ja dat vind ik ook. Had eerst een gewone WIGO en daarna omgeschakeld naar een WIGO S.
edit: ik had er over gelezen dat je de optie erbij genomen had. Zeker dat ze de optie toegevoegd hebben want dat zit er dus niet vanzelf in?
Volgens telenet staat bij hen alles goed, toeval dat de optie niet meer werkt na overgang naar wigo s 6 en nieuwe modem....
Neem nogmaals contact met Telenet bij voorkeur via sociale media.
Ervaring mee?
OPGELOST.
optie bij telenet op en af gezet, vervolgens modem herstart.