Optie 'ken je beller' verdwenen na wisselen modem
Beste,
Een tweetal weken terug is mijn modem vervangen door een nieuwe en dezelfde dag ingetekend op Wigo S met 2 simkaarten.
Modem vervangen is niet van een leien dakje gelopen! Drie maal contact genomen met de klantendienst om alles te doen werken, internet, tv box en de telefoon.
Had als optie 'ken je beller' op de vaste lijn en heb deze optie laten overnemen bij de Wigo S.
Deze optie werkt nog steeds niet en zou volgens de technische dienst aan mijn toestel liggen!!
Dit antwoord kan ik niet aanvaarden daar de optie tot de modemvervanging perfect werkte.
Via de netweeters heb ik één en ander doorgenomen en men spreekt van het niet onderdrukken van de CLI en mijn DSL gegevens die niet in het systeem zouden zitten. Info van igvfer, een prof.(krak) netweeter
HULP HULP
Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: optie ken je beller
Opgelost! Ga naar oplossing.