Beantwoorden
Evg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Oud gsm nummer terug activeren

Kan ik een oud telenetnummer terug laten activeren? Het nummer is momenteel blijkbaar niet in gebruik dus die simkaart zou vrij zijn. Heb het nodig omdat mijn facebook geblokkeerd is. Er zit blijkbaar ook een bug in het systeem om dan via veiligheidspersonen met de passende codes in te loggen. 

Ik heb het oude nummer nooit kunnen wijzigen op facebook dus nu kunnen ze wel sms sturen met code naar dat nummer. Dus zou het graag terug activeren. Is dit mogelijk? 

 

 

 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oud gsm nummer terug activeren

@Evg  de vraag is dan wanneer is het nummer stop gezet. Er is een tijd van 3 maanden om het oude nummer terug actief te zetten. Dus eigenlijk gezegd bel vandaag of morgen naar Telenet en laat dit nummer opnieuw actieveren. Het zal gaan door middel van een dossier naar de achterliggende diensten omdat de klantendienst dit zelf niet kan of mag. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Evg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Oud gsm nummer terug activeren

Helaas is het meer dan 2 jaar geleden, maar heb het nummer proberen bellen en het is niet meer in gebruik. Zouden ze dit niet in een lijst kunnen opvragen en terug activern? 

0 Likes
Evg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Oud gsm nummer terug activeren

Activeren


@Evg  schreef:

Helaas is het meer dan 2 jaar geleden, maar heb het nummer proberen bellen en het is niet meer in gebruik. Zouden ze dit niet in een lijst kunnen opvragen en terug activeren 


 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oud gsm nummer terug activeren

@Evg  helaas dan is een activering van het nummer voor u persoonlijk niet mogelijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Evg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Oud gsm nummer terug activeren

Vanaf nu HAAAAAAT ik facebook, mijn klantenbestand zit daar in. Ik kon het maar proberen 


@patrick37  schreef:

@Evg  helaas dan is een activering van het nummer voor u persoonlijk niet mogelijk. 


 

0 Likes