Beantwoorden
Pride1922
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Overdragen van Telenet Wigo GSM

Hallo iedereen,

Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Op dit moment ben ik klant bij Telenet en heb ik het Wigo 9Gb-pakket, inclusief twee gsm nummers. Ik heb leuk nieuws te delen: binnenkort verander ik van baan en mijn nieuwe bedrijf zal mijn huidige telefoonnummer overnemen.

Ik wil er echter voor zorgen dat ik mijn Telenet-pakket behoud, terwijl ik mijn telefoon probleemloos naar het nieuwe bedrijf kan verplaatsen. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me kan helpen met de stappen die ik moet volgen om deze overdracht mogelijk te maken.

Specifiek heb ik de volgende vragen:

  1. Hoe kan ik mijn huidige telefoonnummer overdragen naar mijn nieuwe bedrijf en tegelijkertijd mijn Telenet Wigo-pakket behouden met maar 1 GSM nummer dan?
  2. Zijn er specifieke procedures of documenten vereist voor deze overdracht?
  3. Zal er iets veranderen in mijn huidige Telenet-contract, of kan ik dezelfde diensten en voordelen behouden?

Ik waardeer jullie expertise en alle inzichten of adviezen die jullie kunnen bieden. Als je zelf een vergelijkbare ervaring hebt gehad of iemand kent die dat heeft, zou ik graag horen over jullie/hun ervaringen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie hulp. Ik kijk ernaar uit om spoedig van jullie te horen!

 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Overdragen van Telenet Wigo GSM

@Pride1922 

Altijd fijn dat je werkgever je nummer wil overnemen des te minder wordt natuurlijk je factuur. 

Maar om een antwoord te geven op je vragen , 

 

1: jou werkgever dient een aanvraag te doen bij de provider waar hun op aangesloten zijn. Enkel zij kunnen dit voor je regelen want hun zijn de abonnement houder bij die provider. 

2: normaal heb je niks nodig van documenten. Noteer enkel je simkaartnummer voor je werkgever , eventueel je naam + adres erbij en misschien een kopie van je ID kaart. 

3: Uit een eerdere post is duidelijk gezegd dat als je een nummer uit je bundel haalt dan zal er niks veranderen. Lees hier , https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Mobiel-nummer-overdragen-van-ONEup-naar-Base/m-p/16...

Dus er zou uiteindelijk niet veel veranderen aan je huidige bundel. Maar kijk dit wel na aangezien er wel bij staat dat er bij oudere bundels alles zal gaan naar afzonderlijke diensten.Maar moest dit zo zijn dat kan je het bij de klantendienst altijd laten aanpassen naar een One bundel of een OneUp. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.