@FirstWave
Als je in de One gekomen bent dan heb je niet meer de echte optie om iemand te pauzeren zoals in de Wigo.
Het kan zijn dat door de omschakeling naar je nieuwe pakket de pauzering van die persoon niet is vrijgegeven maar dat is aan de klantendienst om na te kijken. Wat je zelf wel al kan doen is eens de volgende stappen overlopen en kijken of 4G is ingeschakeld.
Hiervoor dient het wel belangrijk te zijn dat iedere gebruiker ook daadwerkelijk een profiel heeft via 'mijn Telenet' dat gekoppeld is aan zijn of haar nummer anders kun je het niet bekijken.
* Ga als eerste naar 'mijn Telenet'.
* open dan 'mobiel verbruik onder controle houden'
* als laatste zie je staan ' schakel blokkeringen in of uit'
* open dat en kies rechts boven an die pagina het juiste nummer.
* bij 'algemeen' staat mobiel internet en dat kun je wel of niet toestaan.
Als daar geen vinkje bij staat dan moet je dit aanvinken en naar beneden scrollen om het op te slaan.
Als daar wel al een vinkje staat dan is het in orde en zou het moeten werken maar anders de klantendienst contacteren en na laten zien of daar de gebruikers nog op pauze staan.
Deze zelfde stappen doe je ook voor je andere gebruiker om dit na te kijken.
Patrick37 | Krak no one is you en that is your power. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.