Beantwoorden
FirstWave
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

ONE: gepauzeerde gebruiker vrijgeven niet mogelijk

Ik ben vorige vrijdag overgestapt van Wigo naar One. Ik had in Wigo 2 gepauzeerde gebruikers. Deze kan ik u echter niet meer vrijgeven.

Er is voor de One nergens een optie in Mijntelenet terug te vinden voor het vrijgeven van een geapuzeerde gebruiker.

Iemand een suggestie?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: One: kan gepauzeerde gebruiker niet vrijgeven

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

ONE: gepauzeerde gebruiker vrijgeven niet mogelijk

@FirstWave 

Als je in de One gekomen bent dan heb je niet meer de echte optie om iemand te pauzeren zoals in de Wigo. 

Het kan zijn dat door de omschakeling naar je nieuwe pakket de pauzering van die persoon niet is vrijgegeven maar dat is aan de klantendienst om na te kijken. Wat je zelf wel al kan doen is eens de volgende stappen overlopen en kijken of 4G is ingeschakeld. 

Hiervoor dient het wel belangrijk te zijn dat iedere gebruiker ook daadwerkelijk een profiel heeft via 'mijn Telenet' dat gekoppeld is aan zijn of haar nummer anders kun je het niet bekijken. 

* Ga als eerste naar 'mijn Telenet'. 

* open dan 'mobiel verbruik onder controle houden' 

* als laatste zie je staan ' schakel blokkeringen in of uit' 

* open dat en kies rechts boven an die pagina het juiste nummer. 

* bij 'algemeen' staat mobiel internet en dat kun je wel of niet toestaan. 

Als daar geen vinkje bij staat dan moet je dit aanvinken en naar beneden scrollen om het op te slaan. 

Als daar wel al een vinkje staat dan is het in orde en zou het moeten werken maar anders de klantendienst contacteren en na laten zien of daar de gebruikers nog op pauze staan. 

Deze zelfde stappen doe je ook voor je andere gebruiker om dit na te kijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ONE: gepauzeerde gebruiker vrijgeven niet mogelijk

@patrick37 uw uitleg is waarschijnlijk voor de oude tegeltjes werking, wie de nieuwe heeft zie dit niet staan, net zelf eens gecheckt (heb de nieuwe mijn.telenet uitzicht) en vind jouw uitleg werkwijze niet online.

zal anders staan denk ik allemaal.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

ONE: gepauzeerde gebruiker vrijgeven niet mogelijk

Met de witte tegels kies je gewoon voor "Mobiel" en dan krijg je een hele reeks mgelijkheden.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.