Beantwoorden
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Probleem bij activering simkaart ONEup

Hallo

Sinds maandag ben ik overgestapt naar one up, met nummer overdracht voor de sim kaart

Ik had die dag al een mail gehad om die simkaart te activeren, hetgeen ik niet deed omdat ik nog niet in het bezit was van die kaart.

Eergisteren kreeg ik die kaart en wou dan die link gebruiken om die kaart te activeren, echter, als ik op die knop klikte dan kreeg ik een melding dat die kaart reeds geactiveerd was, zonder dat ik online kon aangeven om mijn vorige provider af te zeggen.

Ondertussen zit ik al een paar dagen met een simkaart die niet werkt van telenet en mijn oud abbo die gewoon doorloopt, wat nu??

Kan ik ook geen compensatie krijgen omdat ik die kaart al dagen niet kan gebruiken?

 

Mvg

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Probleem simkaart met nummer overdracht voor one up

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem bij activering simkaart ONEup

@Reservoir_Dog  

Het beste neem je hier eens contact op met de klantendienst 015 66 66 66 en stel je daar de vraag. Ook kan je via Facebook een bericht sturen of via Whatsapp. Dan al er nagekeken dienen te worden of er daadwerkelijk een NMP opgestart is van je nummer. 

 

Kom je van een andere provider ? = dan is er dus een NMP nodig om een overdracht te starten. 

Had je al Telenet ? = enkel het nummer over zetten naar je nieuwe abonnement is voldoende en je oude simkaart blijft werken. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Probleem bij activering simkaart ONEup

Via whatsapp kan je beter niet gaan, want daar blijft het oorverdovend stil.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem bij activering simkaart ONEup

@Reservoir_Dog ik zou eens bellen om het te regelen 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Probleem bij activering simkaart ONEup

@Reservoir_Dog 

Beste klant,

Het is zover, we starten de activatie van je simkaart!
Koos je ervoor om je nummer te behouden? Hou er dan rekening mee dat het maximaal 2 dagen
duurt voor je nieuwe simkaart gebruiksklaar is. We dragen nummers over van maandag tot en
met zaterdag van 8u tot 16u. Tot dan blijft je nummer wel bruikbaar op je oude simkaart. Je
ontvangt een SMS als je nieuwe simkaart geactiveerd is.

De gratis data simkaart met een ander telefoonnummer volgt dezelfde procedure hier.   

 

 

Ik heb het geregeld via whatsApp   Zeer vriendelijke medewarkers.

Pluimpjes voor Kevin - Stef  - en Michelle👍

0 Likes
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Probleem bij activering simkaart ONEup

Ah bedankt, had het al geregeld de activeer knop via mijn telenet werkte ineens wel.... Gisteren kreeg ik "internal server error" te zien

0 Likes
Ostberg
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Probleem bij activering simkaart ONEup


@Reservoir_Dog  schreef:

Hallo

Sinds maandag ben ik overgestapt naar one up, met nummer overdracht voor de sim kaart

Ik had die dag al een mail gehad om die simkaart te activeren, hetgeen ik niet deed omdat ik nog niet in het bezit was van die kaart.

Eergisteren kreeg ik die kaart en wou dan die link gebruiken om die kaart te activeren, echter, als ik op die knop klikte dan kreeg ik een melding dat die kaart reeds geactiveerd was, zonder dat ik online kon aangeven om mijn vorige provider af te zeggen.

Ondertussen zit ik al een paar dagen met een simkaart die niet werkt van telenet en mijn oud abbo die gewoon doorloopt, wat nu??

Kan ik ook geen compensatie krijgen omdat ik die kaart al dagen niet kan gebruiken?

 

Mvg

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Probleem simkaart met nummer overdracht voor one up


Had net hetzelfde voor deze week. Via twitter de papieren contracten ingescand en doorgestuurd als foto en de dag erop was alles actief. Kreeg ook die boodschap en die internal server error. En blijkbaar nadien was de bestelling nog niet afgerond in hun systeem zodat ik het mobiel verbruik niet kon raadplegen. Maar dat hadden ze na een paar uur opgelost.

Wel een beetje een knoeiboel allemaal zo. Want volte en vowifi werkte niet enzo...

0 Likes
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Probleem bij activering simkaart ONEup

Het is nu zondag 2 mei en het is nog steeds niet in orde. Inderdaad over een knoeiboel gesproken…. Zelfs na al dat mailen enz is het nog altijd niet in orde….

0 Likes
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Probleem bij activering simkaart ONEup

Ok, vandaag alles in orde. 

Mvg

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Probleem bij activering simkaart ONEup


@Reservoir_Dog  schreef:

Via whatsapp kan je beter niet gaan, want daar blijft het oorverdovend stil.


@robatoras 

Dan ben ik beter gezien dan jij,ik wordt steeds perfect geholpen.Soms wel 'n uurtje wachten op antwoord,maar het komt steeds in orde.WhatsAppen steeds terug.

Denk er aan er zijn er meerdere die whatsappen met Telenet.Nu toch zeker,met die nieuwe formules.

Ik mail nooit met Telenet,antwoord duurt veel te lang.

0 Likes