24750
netweters
|
152317
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo
Sinds maandag ben ik overgestapt naar one up, met nummer overdracht voor de sim kaart
Ik had die dag al een mail gehad om die simkaart te activeren, hetgeen ik niet deed omdat ik nog niet in het bezit was van die kaart.
Eergisteren kreeg ik die kaart en wou dan die link gebruiken om die kaart te activeren, echter, als ik op die knop klikte dan kreeg ik een melding dat die kaart reeds geactiveerd was, zonder dat ik online kon aangeven om mijn vorige provider af te zeggen.
Ondertussen zit ik al een paar dagen met een simkaart die niet werkt van telenet en mijn oud abbo die gewoon doorloopt, wat nu??
Kan ik ook geen compensatie krijgen omdat ik die kaart al dagen niet kan gebruiken?
Mvg
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Probleem simkaart met nummer overdracht voor one up
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het beste neem je hier eens contact op met de klantendienst 015 66 66 66 en stel je daar de vraag. Ook kan je via Facebook een bericht sturen of via Whatsapp. Dan al er nagekeken dienen te worden of er daadwerkelijk een NMP opgestart is van je nummer.
Kom je van een andere provider ? = dan is er dus een NMP nodig om een overdracht te starten.
Had je al Telenet ? = enkel het nummer over zetten naar je nieuwe abonnement is voldoende en je oude simkaart blijft werken.
Via whatsapp kan je beter niet gaan, want daar blijft het oorverdovend stil.
Beste klant,
Het is zover, we starten de activatie van je simkaart!
Koos je ervoor om je nummer te behouden? Hou er dan rekening mee dat het maximaal 2 dagen
duurt voor je nieuwe simkaart gebruiksklaar is. We dragen nummers over van maandag tot en
met zaterdag van 8u tot 16u. Tot dan blijft je nummer wel bruikbaar op je oude simkaart. Je
ontvangt een SMS als je nieuwe simkaart geactiveerd is.
De gratis data simkaart met een ander telefoonnummer volgt dezelfde procedure hier.
Ik heb het geregeld via whatsApp Zeer vriendelijke medewarkers.
Pluimpjes voor Kevin - Stef - en Michelle👍
Ah bedankt, had het al geregeld de activeer knop via mijn telenet werkte ineens wel.... Gisteren kreeg ik "internal server error" te zien
@Reservoir_Dog schreef:Hallo
Sinds maandag ben ik overgestapt naar one up, met nummer overdracht voor de sim kaart
Ik had die dag al een mail gehad om die simkaart te activeren, hetgeen ik niet deed omdat ik nog niet in het bezit was van die kaart.
Eergisteren kreeg ik die kaart en wou dan die link gebruiken om die kaart te activeren, echter, als ik op die knop klikte dan kreeg ik een melding dat die kaart reeds geactiveerd was, zonder dat ik online kon aangeven om mijn vorige provider af te zeggen.
Ondertussen zit ik al een paar dagen met een simkaart die niet werkt van telenet en mijn oud abbo die gewoon doorloopt, wat nu??
Kan ik ook geen compensatie krijgen omdat ik die kaart al dagen niet kan gebruiken?
Mvg
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Probleem simkaart met nummer overdracht voor one up
Had net hetzelfde voor deze week. Via twitter de papieren contracten ingescand en doorgestuurd als foto en de dag erop was alles actief. Kreeg ook die boodschap en die internal server error. En blijkbaar nadien was de bestelling nog niet afgerond in hun systeem zodat ik het mobiel verbruik niet kon raadplegen. Maar dat hadden ze na een paar uur opgelost.
Wel een beetje een knoeiboel allemaal zo. Want volte en vowifi werkte niet enzo...
Het is nu zondag 2 mei en het is nog steeds niet in orde. Inderdaad over een knoeiboel gesproken…. Zelfs na al dat mailen enz is het nog altijd niet in orde….
Ok, vandaag alles in orde.
Mvg
@Reservoir_Dog schreef:Via whatsapp kan je beter niet gaan, want daar blijft het oorverdovend stil.
Dan ben ik beter gezien dan jij,ik wordt steeds perfect geholpen.Soms wel 'n uurtje wachten op antwoord,maar het komt steeds in orde.WhatsAppen steeds terug.
Denk er aan er zijn er meerdere die whatsappen met Telenet.Nu toch zeker,met die nieuwe formules.
Ik mail nooit met Telenet,antwoord duurt veel te lang.