Beantwoorden
MarcN
Professional Weetjesweter
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! Alles op zijn plek!

Problemen met bellen.

Sinds gisteren namiddag heb ik problemen met telefoneren met mijn gsm-toestel. Ik woon in de regio Ichtegem, West-Vlaanderen.

Geen openstaande saldo, de simkaart heb ik al eens verwijderd en terug geplaatst, telefoontoestel uitgeschakeld en opnieuw opgestart.

Weet iemand of er iets meer aan de hand is?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: mobiel telefoneren lukt niet

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Problemen met bellen.

@MarcN 

Het kan een algemeen probleem zijn in de regio zelf. Heb je enkel dit probleem in die regio of zijn er meerdere plaatsen waar je hetzelfde probleem hebt ? 

Moest je de mogelijkheid hebben test ook eens een ander toestel kan ook toestel gebonden zijn , ja ik weet het zijn van die standaard dingen maar je kan al veel uitsluiten. Anders eens een Telenet center binnen gaan nieuwe simkaart vragen moest het niet lukken en zien of het dan wel werkt. Kan zijn dat er iets niet goed is met de simkaart zelf. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen met bellen.

@patrick37  Er kan ook nog zijn dat ze aan de mast aan het werken zijn in de buurt of bepaalde freq niet meer ondersteund worden door het toestel via de Telenet masten.

over welk telefoon toestel spreken we, merk en type.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400