24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
https://toestellen.telenet.be/galaxy-a33-128gb-5g-black-tn-2123188.html
Via deze link is duidelijk dat dit toestel 5G aankan.
Na 12 dagen ben er achter gekomen dat dit niet zo is
Dit vind ik niet eerlijk zijn tegen over de klant ,informeer je klant klaar en duidelijk.
Dat is betalen voor een dienst die je niet kan gebruiken.
Titel gewijzigd door Marie4(mod) | Vorige titel: Niet eerlijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb je bericht naar hier verplaatst.
Het gaat elke keer om hetzelfde onderwerp maar je maakt er elke keer een nieuw topic over en dat is nergens voor nodig.
Dus heb je nog eventuele opmerkingen of andere zaken wat betrekking heeft op je geplaatste topic dan gelieve het dan ook hier neer te zetten.
Beste Patrick
ik men post willen duidelijk maken dat ik na twee maand eindelijk 5G heb
klacht bij telenet en de ombudsdienst voor telecom
ik wou gewoon laten weten waar we allemaal 5G hebben
is daar iets verkeerd aan ?
Daar is niks verkeerd aan integendeel het is heel goed als je aangeeft dat er een oplossing is.
Maar je kan ook in je gemaakte topic deze tekst neerzetten en daar de oplossing in aanduiden. Op die manier blijft het voor iedereen overzichtelijk en ziet de rest ook de oplossing die gegeven is.
Het probleem met geen 5G op men A33 5G is opgelost door een update van Samsung 05/07/2022
ik zou graag een topic aanmaken met de plaatsen waar ik langs kom waar we 5G hebben
dat zie ik in de log
is dit een goed idee ?
Dat zou je kunnen doen natuurlijk.
Je kan het ook plaatsen in dit topic of je kiest er voor om een nieuw topic te maken voor de plaatsen waar 5G beschikbaar is. Ik denk ook niet dat het verkeerd is om dat eens te doen aangezien het soms onduidelijk is voor mensen waar ze nu echt 5G kunnen ontvangen.
Fijn ik zou graag een topic aanmaken voor onze gebruikers zo dat ze kunnen weten waar we 5G hebben NSA of SA
Wat zou ik best als onderwerp zetten
dank u