24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
We hebben een nieuwe SIMkaart moeten aanvragen voor het telefoonnummer van mijn dochter vanwege een gestolen telefoon. De SIMkaart werd vandaag geleverd maar als ik hem wil activeren, krijg ik als boodschap dat de kaart al geactiveerd is. Maar dit is niet het geval.
Wat kan ik nog doen (buiten whatsappen en in de wachtrij staan via telefoon)?
Is dit hetzelfde nummer als van de gestolen telefoon?
Ja? Is de SIM-kaart van de gestolen telefoon gedeactiveerd?
Idd de imei nr zou moeten geblokkeerd worden. Anders kan die op jou kosten maar blijven bellen en doen. En wachtwoorden resetten om op accounts te gaan via sms verificatie
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Het is idd hetzelfde nummer.
ik heb haar kaartje via mijn telenet geblokkeerd. Is dat voldoende?
@Sarahg schreef:
Wat kan ik nog doen (buiten whatsappen en in de wachtrij staan via telefoon)?
Jij of je dochter kan naar een Telenet-winkel gaan.
Heb je de gestolen telefoon aangegeven bij de Politie.
Kan zijn dat je hier nog een bewijs van nodig hebt voor (het) Telenet(center) de gestolen SIM deactiveert.
Ik ben zaterdag naar de telenet shop geweest en volgens hun was t voldoende om t nummer te blokkeren en hadden ze geen pv nodig.
maar er zouden veel issues zijn met de IT systemen om nieuwe kaarten te activeren. Heb nu toch nog maar de vraag gesteld via whatsapp. Bedankt voor de hulp!
In dit Telenet artikel vind je terug wat je best doet wanneer je mobiel toestel verloren of gestolen is.
De reeds genomen stappen lijken me dan ook correct. Hopelijk krijg je snel antwoord van de collega's via WhatsApp, @Sarahg!