24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo
Sinds vandaag krijg ik geen sms meer toe, kan ik niet meer bellen of gebeld worden en werkt mijn mobiele internet niet meer.
Bvb bij een tweestapsverificatie krijg ik die sms niet meer. Maar wanneer ik mijn gsm herstart, dan komt de sms wel toe. Wanneer ik daarna terug een sms zou moeten ontvangen, dan krijg ik die terug pas toe wanneer mijn gsm herstart is.
Ook telefoneren lukt niet. Wanneer ik iemand wil bellen, dan volgt er gewoon een stilte. Al was het me daarnet wel gelukt om met iemand te bellen. Maar ook dit gebeurde pas na een langere tijd van stilte.
Ik heb dit alles ook geprobeerd met mijn sim kaart in een ander toestel. Maar ook daar is hetzelfde probleem.
Ik heb wel al naar Telenet gebeld, en daar denken ze dat er iets met mijn sim kaart scheelt. Dus er is een nieuwe op komst. Kan het dat de sim kaart zomaar ineens weigert te functioneren? Want deze steekt ondertussen al bijna een jaar in mijn recentste gsm.
En misschien een stomme redenering, maar kan dit misschien iets 'hacker' gerelateerd zijn?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Sim kaart defect?
@Dimitri schreef:Kan het dat de sim kaart zomaar ineens weigert te functioneren? Want deze steekt ondertussen al bijna een jaar in mijn recentste gsm.
Zo gaat het toch met de meeste elektronische dingen? Het werkt perfect tot het niet meer werkt.
@Dimitri schreef:En misschien een stomme redenering, maar kan dit misschien iets 'hacker' gerelateerd zijn?
Zeg nooit nooit, maar zeer onwaarschijnlijk.
Ok, bedankt voor je antwoord.
Was het inderdaad de sim kaart, een algemene storing of iets dat ze in het systeem bij jou hebben moeten herstellen?
Toen ik met de werknemer van Telenet belde, zei ze toch niets over een algemene storing. Het rare is dat mijn sim kaart de dag daarna gewoon zoals normaal werkte. Maar ik heb toch maar voor de zekerheid de nieuwe sim kaart geinstalleerd.
Toch me opletten als de sim kaart niet defect was wordt er wel kost aangerekend voor de nieuwe sim kaart
Zoals je deze verloren bent wordt ook altijd aangerekend wat normaal is