Beantwoorden
Charisse1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Stem valt weg in het voicemail-menu

Beste netweters,

Heb ineens problemen met men voicemail. Na een gemist gesprek krijg ik wel het smsje dat er iets ingesproken is , bel ik naar 5555 hoor ik nog het befaamde "u hebt 1 nieuw bericht " en dan is het stil tot de stem weer zegt "einde van de berichten".

Out of the blue dus niks veranderd.. 

Nog iemand hetzelfde probleem?

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

C.

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Voicemail

 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5879
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stem valt weg in het voicemail-menu

@Charisse1985 

Zou het ook niet zo maar kunnen zijn dat de persoon aan de andere gewoon niks gezegd heeft ? 

Test het eens en laat je eens bellen door iemand en vraag of die een bericht wil inspreken. Dan nog eens beluisteren of je het dan wel hoort. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Charisse1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Stem valt weg in het voicemail-menu

Dat dacht ik ook eerst uiteraard, maar is nu de 2 de keer vandaag en in het smsje staat er effectief een duurtijd van het gesproken bericht.. echt vreemd! Net zo of er op mute word gedrukt! (Waren verschillende personen helemaal los van elkaar dus het ligt ook niet aan de beller) 🙈🤣

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5879
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Stem valt weg in het voicemail-menu

@Charisse1985 

Anders eens je voicemail deactiveren en terug activeren kan misschien je oplossing bieden. 

Ik kan je persoonlijk niet zeggen of het wel of niet werkt want ik gebruik nooit een voicemail. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes