Beantwoorden
FMVDS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Ingesproken tekst instellen bij Voicemail op GSM

Beste

Bestaat er de mogelijkheid om bij een voicemail van onze GSM (algemeen nummer voor klanten) de voicemail zodanig aan te passen dat wel nog een ingesproken tekst door klanten kan beluisterd worden, maar het inspreken van berichten door de klant niet meer mogelijk is? 

Indien dit mogelijk is, gelieve mij de nodige stappen te bezorgen.

Alvast bedankt.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Voicemail GSM

0 Likes
3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1131
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Ingesproken tekst instellen bij Voicemail op GSM

Ik denk van niet, het is in ieder geval geen optie die beschreven staat: Hoe mijn voicemail instellen en gebruiken?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ingesproken tekst instellen bij Voicemail op GSM

@FMVDS 

Ik denk dat je bedoeld dat je een bandje hoor ( de klant ) dat je of bent gesloten of wat de openingsuren zijn maar dat de klant niks kan inspreken. Zoiets wat je ook hoort als je een vaste lijn belt. Maar dit is allemaal gekoppeld aan een centrale en mensen betalen daar veel geld voor om dit te kunnen hebben. 

Op voicemail gebied kan je jou boodschap inspreken maar niet instellen dat er niks ingesproken wordt. Het is altijd allebei.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 243
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Ingesproken tekst instellen bij Voicemail op GSM

misschien iets bekijken zoals 3cx centrale en ander nummer huren met forward hierheen bij een voip provider?