24757
netweters
|
152443
antwoorden
|
20707
vragen
|
Vandaag verandert van WIGO Home S naar ONE met 3 mobiele nummer. 1ste mobiel nummer unlimited mobiele data en ander twee 5GB. Alle 3 nummer moeten van provider verandert worden. Echter bij overzetting naar One kwamen alle 3 nummer bij unlimited mobiele data te staan. Toch bevestigd omdat we dachten fout bij telenet, wij doen niks verkeerd... Uiteindelijk bij de bestelling zien we alle 3 nummers unlimited mobiele date. We wilden dit niet dus proberen te veranderen dat 2 nummers toch 5GB hebben maar dat gaat niet: "Helaas is dit nu niet mogelijk. Probeer het later opnieuw". Ik heb geen idee waarom dit niet gaat. Ik lees nergens dat alle 3 nummer unlimited moeten zijn. Iemand een idee?
Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: ONE voor 3 met 1x unlimited + 2x 5GB SIM
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is ook zeker niet nodig om ze alle drie unlimited te nemen je hebt idd de keus voor de nummers ook 5 GB data te nemen in je One.
Als je via 'mijn Telenet' dit niet kan aanpassen kun je de klantendienst vragen dit aan te passen.
Ja de keus '5GB' gaat dus niet bij ons. Ik gaf de 2 nummers in bij '5GB mobiele data' en wanneer ik dan op 'opslaan' klik verschijnen de 2 nummers bij 'unlimited mobiele data'. Misschien een fout in de site..
Eindelijk binnengeraakt in klantendienst van Telenet. Het is een fout bij telenet sinds vorige week. Ze zijn ervan op de hoogte. Momenteel kunnen ze het nog niet veranderen omdat het probleem nog niet is opgelost. Zal dus wel in orde komen!
Wel heel vervelend. Ik wil 2 extra nummers toevoegen (naaste de bestaande 2, waarvan 1 unlimeted), maar dat lukt dus niet zonder er minstens 3 unlimited te maken.