Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

Ik zit in een WIGO 25 met mijn broer en 2 zussen, zij gebruiken niet zoveel data als mij en het is daarom een beetje duur om naar WIGO Unlimited te gaan. Daarom zou het handig zijn mocht het mogelijk zijn 1 gebruiker binnen je huidige WIGO (in mijn geval WIGO 25) onbeperkte data te geven voor een extra bedrag per maand (rond de € 10 lijkt me fair). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
22 reacties
Ex-Netweter
 

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@m-jan20 het zou zelfs dan makkelijker zijn als ze een abonnement uitbrachten. Een abonnement van rond de 25 of 30 euro per maand waar men onbeperkt bellen en onbeperkte data inzet. De andere twee providers Orange en Proximus hebben dit al op de markt gezet nu Telenet nog . 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker


@Ex-Netweter  schreef:

@m-jan20 het zou zelfs dan makkelijker zijn als ze een abonnement uitbrachten. Een abonnement van rond de 25 of 30 euro per maand waar men onbeperkt bellen en onbeperkte data inzet. De andere twee providers Orange en Proximus hebben dit al op de markt gezet nu Telenet nog . 


Voor mij niet aangezien er dan nog 3 personen in een WIGO 25 zitten (wat te veel is voor 3). Zou dus duurder uitvallen als je het uitrekent, vandaar liever 1 gebruiker onbeperkt binnen huidige WIGO voor lagere prijs (€ 10 extra). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@Ex-NetweterIk zie dat beide providers dit inderdaad hebben aan +- 40€ in de maand. Maar ook dat dit beperkt is tot 20 GB per maand aan volle snelheid en vanaf dan aan heel beperkte snelheid. En daar wil je echt niet mee surfen hoor. Dan lijkt mij een Wigo van 124€, met 25 GB aan data dan toch een betere keuze. Zeker als je vast internet en zo erbij wil.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@igvfer klopt inderdaad eenmaal de 20 gb erover dan surf je met verlaagde snelheid. Maar voor mensen die geen vast internet willen of nodig hebben , denk aan de jonge gasten , zou het wel een oplossing kunnen zijn . Ja als de ouders inderdaad een WIGO nemen aan zoveel per maand heb je of 40 GB of geheel onbeperkt. 

0 Likes

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@igvfer @Ex-Netweter @m-jan20 persoonlijk denk ik dat u meer moet denken in de richting van hotspots en wifree, met wigo heeft telenet een hotspot meer, lees hoe meer hotspots hoe beter de bereikbaarheid voor iedereen. met een onbeperkt abonement zonder vast internet is er geen hotspot, het verkeer moet kunnen waargemaakt worden, geen hotspots geen verkeer mogelijk of erg beperkt.

verbeter mij als ik fout zit met mijn redenering.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@Ex-Netweter als je bij WIGO 25 voor 1 gebruiker onbeperkt 4G zou kunnen bijpakken, heb je nog altijd een hotspot hoor Smiley Knipoog en ik ben geen fan van Hotspots enzo voor deze redenen: 

  • Deze werken 7/10 keren niet (te druk, overbelast, traag, ...) 
  • Wanneer gebruik ik veel internet? Onderweg in de auto/trein/bus/... -> geen hotspot 
  • Ik stream zeer veel muziek enzo -> doe ik terwijl ik wandel/rij/onderweg ben = als ik beweeg -> geen hotspot mogelijk 
  • "WiFree verbind automatisch" -> meestal moet ik zelf toch nog naar instellingen gaan om manueel te verbinden hoor 
  • Je bent afhankelijk of er een Hotspot in de buurt is van Telenet (Proximus enzo werkt niet) 
  • In het buitenland heb je dan ook onbeperkt (of zeer veel) mobiele data -> heb je niet bij Hotspots 
  • 4G is gewoon pakken sneller 

In sommige gevallen zijn hotspots inderdaad makkelijk, maar algemeen is 4G veel sneller en makkelijker.  gebruik dan al die Hotspots Smiley Knipoog


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@m-jan20 ik begrijp u, maar wat ik bedoel zonder die hotspots krijgen ze volgens mij het verkeer niet rond, en dat ze juist daarom niet aanbieden wat iedereen wenst.

Jos

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

Tuurlijk niet! Zo veel worden die niet gebruikt hoor, Orange doet het al jaren zonder hotspots en biedt onbeperkt het goedkoopst aan in België...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@m-jan20 ni erg het was mijn persoonlijke beredenering die blijkbaar verkeerd is.

Jos

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

Als, als, als... 😉 Dromen is leuk natuurlijk, maar ik denk niet dat Telenet dit forum scant om suggesties op te pikken van enkele gebruikers en die dan ook omzetten in daden. Helaas...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker


@sb  schreef:

Als, als, als... 😉 Dromen is leuk natuurlijk, maar ik denk niet dat Telenet dit forum scant om suggesties op te pikken van enkele gebruikers en die dan ook omzetten in daden. Helaas...


Je kan altijd proberen Smiley Knipoog en dat zouden ze eigenlijk beter wel doen...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

Bestaat er nog geen topic "Suggesties voor verbetering van Telenet"?  Ik meen zoiets eens gezien te hebben in de vorm van een sinterklaas brief of zo ... Smiley Tong


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

Hmmm niet dat ik weet nee. "The Lounge" komt het dichtst in de buurt denk ik...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Suggestie: onbeperkt voor 1 gebruiker

@StefaanH klopt maar dat werkte hier niet, daar is dit forum niet voor opgericht,  telenet zit ook op facebook maar daar blijf ik weg.

Jos

0 Likes