Beantwoorden
Ree
Professional Weetjesweter
It's your ninth party! A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Surfsnelheid beperkt

Ik heb sinds kort een One for 2 en dat is toch met +/- onbeperkte download.
Nu krijg ik in Mijn Telenet op de telefoon de melding dat de surfsnelheid tijdens de piekuren wordt beperkt.
De reden is : ik heb een verbruik van 96 Gb op 12  dagen. Van die 96 zijn er 42 verbruikt tijdens de piekuren.
Wat ik vreemd vind is dat ik die melding enkel zie op mijn GSM en niet op de PC maar mij lijkt die melding sowieso onterecht. 
Ben ik daarmee een (te) zware verbruiker ?

3 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Surfsnelheid beperkt

Ik zou het wel in gaten houden anders wordt je in de dag beperkt  met 20 Mbps downstream & 2 Mbps upstream

Tot dat de periode gedaan is 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/meer-over-je-internet/wanneer-surf-ik...

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Surfsnelheid beperkt

Onbeperkt mobiele data is 300 GB (dit is download + download voor alle duidelijkheid). Daar zit je nog niet aan, dus onterecht. Ben je zeker dat de melding van MyTelenet komt? Het is geen phishing?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Surfsnelheid beperkt

Heb je misschien teveel data verbruikt via het mobiele net met je smartphone?