24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Heb net via de website gezien dat het sufvolume voor in de EU verhoogd is. Vanaf nu heb je 54 Gb in plaats van 40 GB.
Natuurlijk zou het nog mooier zijn als men de volledige 300 GB zou kunnen gebruiken in het binnenland als EU.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Iedereen blij dat alles wordt aangepast dank zij de info
https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/One-onbeperkt-in-EU/m-p/187322#M12609
Wel een zeer hoog bedrag voor de Tarieven Prijs volgens verbruik data 0,10/MB
Als je geen 2 de simkaart gebruikt in buitenland ben je best dat je de optie Optie Surf 1 GB/mnd of Optie Surf 4 GB/mnd gebruikt kost het minst
Ze zouden beter gewoon aan verlaagde snelheid laten verder surfen. Beetje vreemd dat je nu onbeperkt hebt, maar moet betalen als je over een limiet zit?
En de 10 GB/maand optie; ongelooflijk dat je niet kan blokkeren eens je over de limiet zit, dat is de reden waarom wij nu maar met 1 in plaats van 4 nummers bij Telenet zitten. €0,10 per megabyte ook waanzinnig hoog, op zich geen probleem als je het zou kunnen blokkeren.
De ideale formule heb je toch nooit maar zoals Telenet ze nu handhaaft zou het volgende beter uitkomen ,
je 300 GB ( je onbeperkte data ) in de EU als nationaal mogen gebruiken. Eventueel over die 300 GB dan is bij betalen maar wie verbruikt er zo veel ..? Dus niks meer 54 GB te gebruiken in de EU en gewoon je volledige data volume kunnen gebruiken. Wie verbruikt er 300 GB per maand aan mobiele data ..? Denk heel weinig laat die dan hun volume overal gebruiken.
Dus ook je 10 GB zou je dan kunnen verbruiken en éénmaal er over dan misschien door blijven surfen enkel aan verlaagde snelheid ..?
Je kan toch een een bedrag per maand instellen dan stopt het toch bij de gsm heb je geen of bijna geen extra kost
In mijn telenet gezien
54 GB is al een mooie geschenk als het 300 GB moet zijn moet de prijs omhoog
In land waar je op vakantie bent moet er ook betaald worden de operator omvangt de helft
maar welk bedrag weet ik niet er zal iets afgesproken worden met de onderhandelingen
Jij noemt dat een geschenk ..?
Bij Proximus krijg je op het duurste arbo ( 54 € per maand ) alles in de EU ls internationaal. Bij Telenet heb je One Up al een simkaart 300 Gb per maand en onbeperkt bellen en sms'en. IK heb Proximus fiber gehad en ja dat is bijbetalen voor je obeperkte verbruik.
Neem je een een gsm bij Proximus dan kun je de onbeperkte al niet nemen en neem je die in een bundel dan betaal je volle bak geld.
Waar kom jij nog mee af , ' dat is een geschenk' , zou eens tijd worden lijkt me.
Daar zeg je het 54 euro bij prox voor gsm alleen wie gaat dat betalen meer dan 50 euro voor mobile
Van dat verbruik begrijp ik maar je kan toch een betaal limiet instellen tot 5 euro en stop dan loopt de rekening niet meer op
Bij een budget aanbieder hey kan ik dat begrijpen zijn budget abo daar kan je geen limiet zetten dat hebben ze bewust gedaan ze hebben dit eerlijk laten weten dat niet gaat
zo brengt het nog iets op wand zijn zeer scherpe prijzen
Alles je boven je limiet gaat zijn het wel heel hoge bedragen als je dat uittelt en gaat vlug
het stop automatisch op de 50 euro maar dan ben je ziek extra 50 euro boven op je abo
Ik versta nog altijd niet hoe zij dit kunnen paar vrienden zijn jaren bij prox
Als hun data op is surfen ze tegen smal band verder zijn zeer oude abo maar vorige jaar is de naam aangepast maar de smal band is er nog steeds
en zijn geen onbeperkt abo
@m-jan20 schreef:
De oplossing van Proximus, is eigenlijk de beste: na 300 GB (België & EU) verlaagde snelheid. Nooit extra kosten dus, en écht onbeperkt.
Dat is appels en peren vergelijken.
Het enige "onbeperkt" (= 300GB) abonnement bij Proximus is "Mobile Unlimited" en kost 49.99€ per maand 🤔.
Voor die prijs mag er al iets meer zijn 🤗.
Bij Telenet kost unlimited tussen 22€ per maand (2de GSM in One) en 11€ per maand (5de GSM).
@luc55 schreef:54 GB is al een mooie geschenk als het 300 GB moet zijn moet de prijs omhoog
Dat is geen "geschenk", maar de toepassing van de Europese "FUP" regels voor roaming.
Die 22 euro is met een pakket wat ben je daar mee een 2de simkaart
Zoals met de wigo kaarten uitdelen
54 GB blijft mooie zeker nu bijna nergens Onbeperkt bundels bestaan er staat altijd de hoeveelheid Gb er bij