Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet start met Visual Voicemail.

Dit vandaag gevonden op ICulture.

 

Mvg,

Yves

 

PS: had misschien eerst beter de zoekfunctie gebruikt en op Visual Voicemail gezocht, dan had ik gezien dat er al 2 draden zijn over dit onderwerp... en had ik daar dit antwoord kunnen posten. Het kan verkeren zei Bredero 😉

18 reacties
Ostberg
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Telenet start met Visual Voicemail.


@Frederik81  schreef:

@Ostberg Hier nog niet opgelost. Hoe is het bij jou in orde geraakt?

 

1.png

 

Ik zie dus ook enkel Mobiele Data en MMS. Geen Visual Voicemail (werkt ook niet). Geen Personal Hotspot (maar die werkt wel).


Welke iphone heb je precies? Hier gaat het om een iphone 7 en daar zijn idd problemen mee dat visual voicemail even lijkt te werken en dan weer niet... Hiervoor wordt aan een oplossing gewerkt. Technishe dienst heeft dit bevestigd aan de telefoon vrijdag.

Dan was er blijkbaar nog een algemeen probleem een dikke week geleden, maar dat zou opgelost moeten zijn.

Maar bij jouw lijkt er nog iets anders aan de hand. Best is echt wel blijven bellen en je verhaal doen zodat ze een ticket kunnen aanmaken en het hopelijk opgelost geraakt.

Wss zitten er nog wat kinderziektes in, vermits telenet het nog maar een dikke maand aanbiedt.

 

En klopt idd. Ik zie ook alleen maar de velden mobiele data en mms. Visual voicemail en persoonlijke hotspot ontbreekt, maar die laatste werkt wel.

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

@Ostberg ik heb een iPhone XS. Dat zou dus geen probleem mogen vormen. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar Telenet. Benieuwd welk antwoord ik ga krijgen. Hopelijk is het geen standaardmail met verwijzing naar de supportpagina want ik heb wel degelijk vermeld in mijn mail dat ik die pagina al zonder succes heb bekeken. 🙂

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet start met Visual Voicemail.

Het probleem is uiteindelijk opgelost. Na mijn e-mail kreeg ik een sms van Telenet dat ik mocht terugbellen naar een 011 nummer. Dus niet het gebruikelijke 015 nummer. Ik bel en licht kort toe. De mevrouw aan de lijn zegt doodleuk "natuurlijk werkt het niet, het knopje staat uitgeschakeld, ik pas het even aan". En effectief na herstart telefoon werkte het. En dan te bedenken dat ik al vaker contact heb gehad met Telenet klantendienstmedewerkers over dit probleem. Ach ja, het is opgelost. De aanhouder wint?

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet start met Visual Voicemail.

@Frederik81 

 

Uw relaas is een goede tip voor anderen in dezelfde situatie.

Thx om dit hier te delen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.