Beantwoorden
GyllieGyllie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telnr andere provider toevoegen aan bestaand contract

Beste,

 

Ik heb reeds een actief WIGO contract maar zou mijn vriendin haar nummer willen toevoegen aan ons contract zodat zij mee kan genieten van onze data. Zij zit momenteel bij een andere provider (Orange). Ik heb al wat liggen zoeken hoe je dit moet doen maar kan het nergens terug vinden.

 

Dus mijn vraag is kan iemand helpen met mij te vertellen hoe we dit exact moeten doen en welke info we nodig zullen hebben.

 

Groetjes

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telnr andere provider toevoegen aan bestaand contract

Het vlugst is naar een Center te stappen. Zij gaan je daar onmiddelijk een Telenet sim kaart geven met behoud van nummer. Binnen afzienbare tijd (meestal binnen de 24u) ben je overgeschakeld. Je kan dan je nieuwe gebruiker aanmaken in Wigo, zij kan bevestigen en klaar is kees. Via de klantendient duurt het meerdere dagen want het kaartje moet opgestuurd worden enz.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telnr andere provider toevoegen aan bestaand contract

@GyllieGyllie er zijn twee Telenet artikels die je gecombineerd ook op weg kunnen helpen, naast de info die @igvfer je reeds bezorgde. Bekijk ze zeker eens! 😉

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.