Beantwoorden
DVDV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

Hallo allemaal,

 

 

Vandaag moet ik vaststellen dat ik plots niet meer kan sms'en, niet meer kan bellen en geen mobiele data meer kan gebruiken.

 

Ik heb alles eens opnieuw ingesteld, ik ben een nieuwe simkaart gaan halen, maar geen resultaten ... heeft iemand nog een idee? Iemand die dit ook voorheeft?

 

Plots, uit het niets kan ik niet meer bellen, sms'en of mobiele data meer gebruiken. Ik kan er eerlijk gezegd niet mee lachen, ik heb verder al genoeg problemen met Telenet (in die mate dat de telenetmedewerker ZELF tegen me zei: 'als ik u was zou ik overstappen want dit kan echt niet meer ) ...

 

nou ja, zou het liefst opgelost zien, ik blijf wel tevreden van Telenet op andere vlakken.

 

Gsmtoestel: One Plus 3T (Android 9.0)

 

Ik kijk alvast uit naar antwoorden. Dank je wel!

0 Likes
6 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

@DVDV 

Om toestel problemen uit te sluiten: kan je er eens een andere sim kaart insteken. Werkt deze ook niet?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DVDV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

Wel, dat heb ik niet gedaan, maar de simkaart wél in een ander toestel getest en het was hetzelfde probleem.

 

Daarna dan ook dus nieuwe simkaart geactiveerd, maar ook daarna bleef het probleem.

 

Bedankt alvast voor de reply!

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

@DVDV 

Heb je de nieuwe sim kaart sinds vandaag? Misschien een beetje geduld hebben tot morgen.

Zie foto.

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DVDV
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

Inderdaad vanaf vandaag, maar heb dat in de winkel gedaan dus die persoon zei ook 'herstart eens, als het daarna niet meteen lukt dan weet ik het ook niet' (:( )

 

Dus ja ter plekke ingestoken, afgesloten en heropgestart, en het probleem bleef ... Maar goed ja, wie weet is het morgen gewoon opgelost, maar dan hoop ik dat het probleem zich niet blijft voordoen.

 

Bedankt!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

@DVDV  is er niet ergens een openstaand saldo ? Moest dit het geval zijn kan men de diensten ook uitschakelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plots niet meer sms'en/bellen/mobiele data?

@DVDV 

Ik veronderstel dat de nieuwe sim hetzelfde nummer heeft. Zou het kunnen dat uw nummer (misschien ten onrechte) gewoonweg geblokkeerd is?

 

Om te checken of het aan uw toestel ligt eens de sim van een kennis of familie uitlenen en uittesten in uw foon.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.