24757
netweters
|
152423
antwoorden
|
20702
vragen
|
Ben momenteel in het buitenland (niet-EU land -> internationale tarieven dus). Elke dag worden er random "extra kosten" aangerekend bij willekeurige personen. We zitten met 4 personen in een WIGO25 en overal staat de roaming van de toestellen uitgeschakeld. Als ik bij "verbruikdetails" kijk, zijn hier geen data/sms/bel te vinden die geld zouden hebben gekost (overal staat €0).
Het vreemdste van al: elke dag is dit anders en ze switchen vaak terug naar €0 extra kosten. Zéér vreemd allemaal.
PS: ik zie dit zowel in de Telenet TV app als in Mijn Telenet op pc.
@
Zou dit probleem verwant kunnen zijn aan het probleem in Turkije?
Je wordt gebeld maar neemt niet op. Je correspondent wordt doorgeschakeld naar uw antwoordapparaat. Daarvoor werden dan kosten aangerekend.
Dit lijkt me eerder iets van reservaties door de buitenlandse provider die dan achteraf gecorrigeerd worden.
@Suzy had al meegegeven dat wat het probleem van Turkije betreft het niet normaal is dat er kosten worden aangerekend als er doorgeschakeld wordt naar voicemail.
Je hebt hier immers geen vat op.
Het hoeven daarom geen buitenlandse nummers geweest te zijn, gelijk wie u belde en op uw voicemail terechtkwam kan dit veroorzaakt hebben.
Inderdaad, we weten intussen al dat het niet correct is, maar het is bij iemand in Turkije gebeurd, dus het kan ook bij iemand anders in Frankrijk gebeurd zijn. Intussen weet men bij Telenet dat het soms gebeurt en dat het niet correct is, en, wie weet, heeft men het bij @m-jan20 reeds gecorrigeerd ....