Beantwoorden
ElkeKindt
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Op de camping hebben wij TV Vlaanderen, maar soms werkt die niet goed.
Wij hebben Wigo 60GB.
Ik zou mijn laptop verbinden met de televisie (HDMI) en dan een mobiele hotspot maken met mijn gsm.
Als wij via Microsoft Edge of dergelijke naar Yeloplay.be kijken, zit dat dan inbegrepen in de free G?
Ik vond het niet duidelijk omdat ze spreken van de app...

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

@ElkeKindt  Free G is dus te kijken via de app. Als je via browsers gaat en dergelijke dus buiten de app om is het vanuit je data bundel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Ik zou het niet met 100% zekerheid zeggen maar hoe ik het lees is het alleen via de app. https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/free-g-in-wigo

Iedere app heeft een bepaald id waardoor Telenet weet of ze deze moeten vrijwaren van de datateller of niet. Je moet wel op voorhand aanduiden welke app je in free g wil gebruiken.  


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ElkeKindt
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Inderdaad, ik vrees er dus voor...
De app kan ik niet op mijn laptop installeren blijkbaar...
Ik kan wel een manier zoeken om mijn tablet te verbinden met de televisie, daar staat de app wel op...
Bedankt voor het antwoord!

0 Likes
ElkeKindt
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Ik ga een manier zoeken om mijn tablet op de televisie aan te sluiten, daar staat de app wel op.
Ik kan de app niet op mijn laptop zetten blijkbaar.

Bedankt voor de info!

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

via miracast  gaat dit  opgelet telefoon wordt wel warm na een tijd dat doen de meeste dat ik ken

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

er bestaan ook kabels Micro-HDMI connector: Type D-connectie met HDMI-standaard 1.4  pak een goede kabel ander heb je haperingen in beeld

0 Likes
BDK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! It's your first party!

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Jammer maar helaas, ik stelde vorig jaar dezelfde vraag en het antwoord was negatief. Met je GSM als hotspot weet diezelfde GSM niet dat die hotspot dient om via een ander toestel naar Yelo tv te kijken en wordt dus gewoon het verbruik aangerekend. Maw, je kan enkel op je GSM kijken.

Een andere mogelijkheid is misschien om te casten naar je TV ? Maar of dat gratis kan weet ik niet.

Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Telt Free G ook via mobiele hotspot voor yeloplay.be?

Een HDMI kabel werkt wel voor bijna alle apps tussen gsm of tablet en tv-toestel. Echter bij mij werkt de HDMI kabel niet voor de Yelo play app. Vandaar heb ik mij toch moeten een chromecast aanschaffen. Hierbij dien ik dus een wifi netwerk op te zetten (via een mifi-toestel) zodat gsm of tablet en chromecast in zelfde netwerk zitten.

0 Likes