24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Op de camping hebben wij TV Vlaanderen, maar soms werkt die niet goed.
Wij hebben Wigo 60GB.
Ik zou mijn laptop verbinden met de televisie (HDMI) en dan een mobiele hotspot maken met mijn gsm.
Als wij via Microsoft Edge of dergelijke naar Yeloplay.be kijken, zit dat dan inbegrepen in de free G?
Ik vond het niet duidelijk omdat ze spreken van de app...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ElkeKindt Free G is dus te kijken via de app. Als je via browsers gaat en dergelijke dus buiten de app om is het vanuit je data bundel.
Ik zou het niet met 100% zekerheid zeggen maar hoe ik het lees is het alleen via de app. https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/free-g-in-wigo
Iedere app heeft een bepaald id waardoor Telenet weet of ze deze moeten vrijwaren van de datateller of niet. Je moet wel op voorhand aanduiden welke app je in free g wil gebruiken.
Inderdaad, ik vrees er dus voor...
De app kan ik niet op mijn laptop installeren blijkbaar...
Ik kan wel een manier zoeken om mijn tablet te verbinden met de televisie, daar staat de app wel op...
Bedankt voor het antwoord!
Ik ga een manier zoeken om mijn tablet op de televisie aan te sluiten, daar staat de app wel op.
Ik kan de app niet op mijn laptop zetten blijkbaar.
Bedankt voor de info!
via miracast gaat dit opgelet telefoon wordt wel warm na een tijd dat doen de meeste dat ik ken
er bestaan ook kabels Micro-HDMI connector: Type D-connectie met HDMI-standaard 1.4 pak een goede kabel ander heb je haperingen in beeld
Jammer maar helaas, ik stelde vorig jaar dezelfde vraag en het antwoord was negatief. Met je GSM als hotspot weet diezelfde GSM niet dat die hotspot dient om via een ander toestel naar Yelo tv te kijken en wordt dus gewoon het verbruik aangerekend. Maw, je kan enkel op je GSM kijken.
Een andere mogelijkheid is misschien om te casten naar je TV ? Maar of dat gratis kan weet ik niet.
Een HDMI kabel werkt wel voor bijna alle apps tussen gsm of tablet en tv-toestel. Echter bij mij werkt de HDMI kabel niet voor de Yelo play app. Vandaar heb ik mij toch moeten een chromecast aanschaffen. Hierbij dien ik dus een wifi netwerk op te zetten (via een mifi-toestel) zodat gsm of tablet en chromecast in zelfde netwerk zitten.