24589
netweters
|
19045
gesprekken
|
20552
vragen
|
Na de grote panne van dinsdag kon ik niet meer gebeld of ge-sms't worden. Zelf bellen en surfen op 4G/5G ging wel (nadat de grote storing was opgelost natuurlijk). De 3 andere nummers in ons abonnement werkten nog perfect. Opnieuw opstarten van het toestel hielp niet. Dan las ik in dit forum om bij netwerk een andere provider zoals proximus te kiezen totdat je een error krijgt. Daarna terug Telenet kiezen en het was opgelost.
Raar dat opnieuw opstarten niet hetzelfde doet. Maar ik wilde dit wel even delen want vermoed dat er nog wel zullen zijn. Het kan lang duren voor je doorhebt dat je dit probleem hebt.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Kon niet meer gebeld of ge-sms't worden.
Ook benieuwd naar type toestel
Via de vliegtuigstand gsm uit en aan te zetten zou dit opgelost moeten zijn
Bedankt hiervoor! Je hebt me een reis naar een overbevolkte telenet-winkel bespaard. Bij de helpdesk wisten ze het ook niet...
Wij hadden net hetzelfde probleem. Herstarten en pin opnieuw ingeven, hielp ook niet.
Het lijkt alsof er een netwerksessie-token opgeslagen wordt op de sim-kaart die niet gecleared wordt bij herstart, maar wel bij manuele netwerk wijziging.
Enfin, probleem opgelost!
Het betreft een Galaxy A52S.
@BlueCarot super dat je dit komt delen! Ben er zeker van dat het nog heel wat mensen zal verder helpen.