Beantwoorden
Kim3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code

Hoi ik heb even een vraagje...

Ik wou even kijken of ik op mijn vorige simkaart van telenet nog fotos en dergelijke op had staan maar heb 3x foute code ingegeven en ben mijn puk code kwijt.. hoe kan ik toch nog in mijn oude sim? Ik ben van operator verandert met behoud van nummer. (Ben nu bij base) grtjs kim

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code

Niet meer. Alles is uit de database verwijderd bij uw vorige provider. Zelfs als je bij uw provider waart gebleven, na een sim swap is het weg uit de database.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code

foto's worden toch op je toestel gezet en niet op de simkaart of mis ik iets hier in ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code


@Master-Magic@  schreef:

foto's worden toch op je toestel gezet en niet op de simkaart of mis ik iets hier in ????


Normaal gezien wel en daarvoor kan je opstarten zonder simkaart. Of gewoon je toestel via een USB kabeltje met je PC verbinden en dan via verkenner op zoek gaan naar de map DCIM. Dat is de map waar meestal de foto's worden opgeslagen. Of als er een geheugenkaartje in het toestel steekt kunnen ze daar ook op staan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code

of het moet nog een zeer oud toestel zijn van meer of 20 jaar geleden ongeveer van Nokia wat toen veel verkocht werd, 

maar we weten geen merk en type dus gaan we er van uit dat het een smartphone is waar dus de foto's enzo op het toestel staan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Toegang tot oude sim zonder pin/puk code

Als ik het me goed herinner stonden op die zeer oude Nokia's de foto's ook op het toestel zelf, niet op de sim. Ik heb er ooit eentje okkazie gekocht en dat was niet deftig schoongemaakt, stonden nog een heel deel foto's op, vandaar dat ik het weet.Op de sim stonden, dacht ik, enkel contacten, smsjes en logboeken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes