Beantwoorden
KingkongXIII
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Uitschakelen voicemail

Hoi,

 

kunnen jullie mij vertellen hoe ik mijn voicemail kan uitschakelen? Ik kan dit nergens terugvinden.

 

met vriendelijke groeten,

 

0 Likes
5 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Uitschakelen voicemail

Voer volgende stappen achtereenvolgens door:

 

  1. Bel naar ##62#
  2. Bel naar ##61#
  3. Bel naar ##67#

 

Bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/handige-codes-telenet-mobile/

dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Uitschakelen voicemail

En hoe kan ik de voice mail terug activeren?

 

Mijn vrouw wou tijdelijk, tijdens de vakantie, de voice mail uitschakelen (zodat niemand van haar werk berichten kon inspreken). Dat hebben we dus gedaan via deze methode. Maar nu willen we de gewone voice mail functionaliteit weer inschakelen.

 

Volgens de pagina waaraan @Area57_1 heeft gerefereerd, worden hiermee alle doorschakelingen (dus in dit geval de doorschakelingen naar voice mail) uitgezet. Echter, als je doorschakelen wilt aanzetten, moet je een nummer ingeven. Wat moet ik dan hiervoor ingeven?

 

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Uitschakelen voicemail

Is het gewoon een kwestie van doorschaken naar het standaard voice mail nummer van Telenet?

 

M.a.w.:

 

**62*5555#

**61*5555#

**67*5555#

 

Als ik kijk naar de voorbeelden van een andere provider, vermoed ik dat het zoiets is, maar ik heb het nog niet geprobeerd:

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/voicemail-aan-en-uitzetten/

 

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Uitschakelen voicemail

Ik heb dit geprobeerd en het werkte inderdaad. Ik wou even dit berichtje hierover toevoegen, mocht iemand anders met dezelfde vraag dit onderwerp zien.

 

Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Uitschakelen voicemail


@dsuls@  schreef:

En hoe kan ik de voice mail terug activeren?

 

Mijn vrouw wou tijdelijk, tijdens de vakantie, de voice mail uitschakelen (zodat niemand van haar werk berichten kon inspreken). Dat hebben we dus gedaan via deze methode. Maar nu willen we de gewone voice mail functionaliteit weer inschakelen.

 

Volgens de pagina waaraan @Area57_1 heeft gerefereerd, worden hiermee alle doorschakelingen (dus in dit geval de doorschakelingen naar voice mail) uitgezet. Echter, als je doorschakelen wilt aanzetten, moet je een nummer ingeven. Wat moet ik dan hiervoor ingeven?

 


Normaal moet dat het nummer 0032468115550 zijn.