25.120
netweters
|
154.621
antwoorden
|
20.941
vragen
|
Heb nog altijd een pack Wigo 6 Gb (voor 2 GSM's !) en ben daar, zacht gezegd, niet gelukkig mee.
Het enige dat Telenet mij kan voorstellen is een One aan een hogere prijs natuurlijk en dat wil ik zeker niet.
Gisteren aan Telenet gevraagd hoeveel ik zou betalen voor een abonnement ZONDER mobiele data.
Ik zou de mobiele data dan bij een andere provider nemen.
Chat met Telenet opgestart maar krijg geen reactie waar ik iets aan heb. Online opzoeken gaat blijkbaar ook niet zonder al je persoonlijke gegevens in te vullen.
Kan me hier iemand helpen ?
Bedankt.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Abonnement zonder mobiel
Opgelost! Ga naar oplossing.
🙂
Na alle commentaren gelezen te hebben wordt het mij duidelijk dat ik mij geen illusies moet maken. Als ik wil behouden wat ik nu heb (vaste telefoon inbegrepen) én meer mobiele data dan kom ik sowieso duurder uit. Telenet helemaal verlaten is mij teveel gedoe met mijn drie digicorders/boxen + nog wat andere accessoires. Ik ga deze week maar eens naar een Telenet winkel en als ze mij garanderen dat ik een One for 2 (2x10Gb) kan nemen zonder te moeten overgaan naar een TV Box dan doe ik het. Ik heb vorig jaar 1 jaar op voorhand betaald en dat komt overeen met een korting van 5% dus dat zou ik nu opnieuw doen.
(-;
@sb oei heeft u sluikreclame voor Yoin niet gewerkt? 😉
Wacht om dat te doen tot het jaar om is. Bij een verandering aan je contract vervalt de betaling een jaar op voorhand. Dat wil zeggen dat je voor al de voorbije maanden de korting verliest.
Hij moet zien wat hij nodig heeft voor de gsm dan kan hij uit tellen wat hij bespaard
En de rest moet hij ook uittellen als verschil te klein is doet hij zijn jaar uit
Die periode is sinds juni afgelopen. De bedoeling was om na afloop over te stappen maar zoals reeds aangehaald ga ik maar blijven en inschrijven op een nieuw jaar vooruit betalen.