Vaste lijn op e-router TEL2 lampje brandt ipv TEL1
Ik heb gisteren mijn abo geüpgraded (Oneup) en heb mijn vaste lijn opnieuw geactiveerd. Het vreemde is dat op de e-router (CV8560E) het TEL2 lampje brandt en niet het TEL1 lampje. Mijn vaste telefoon moet ik aldus aansluiten op de TEL2-poort.
Vandaag heb ik de klantendienst hieromtrent gecontacteerd via WhatsApp. Zij vroegen mij om een hard reset te doen van de e-router (resetknop) maar dat hielp niet.
Wel heb ik driemaal een harde reset moeten doen want bij de eerste twee keer wou geen van beide TEL lampjes branden. Bij de derde hard reset verscheen opnieuw het TEL2 lampje.
De klantendienst kon me niet verderhelpen en vroeg me hun telefonisch te contacteren. Ik zal dit pas maandag kunnen doen gezien ik in de hotelsector werk (verlengd weekend, lange dagen).
Zijn er hier nog Netweters die hun vaste telefoon op de TEL2-poort van de e-router moeten aansluiten?
Opgelost! Ga naar oplossing.