Beantwoorden
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Verkeerde nummerweergave Telenet

Hoi,

Al een tijdje heb ik een probleem met de nummerweergave van Telenet.

 

Als ik bv. bel van mijn vaste telefoon naar mijn GSM dan komt op het display: +598 (Uruguay) i.p.v +32 (0)59 ....  (België)

 

Bv. als de klantendienst van Telenet naar mijn GSM belt krijg ik +1 (1) (712) xxx (Verenigde Staten) te zien i.p.v. +11 712 xxx (België)

 

Volgens de persoon van de klantendienst hebben ze al verschillende gebruikers gehad waar de nummerweergave niet meer correct is.

 

Zijn er nog mensen met dit probleem? Binnenkomende oproepen (met nummerherkenning) werken dan wel weer correct op de vaste telefoon ...

 

@louishufk heeft een paar tel nummers aangepast. Het leek me te persoonlijk.

 

 

0 Likes
1 reactie
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verkeerde nummerweergave Telenet

Was dat vroeger anders op je gsm? Is het dezelfde gsm als vroeger? Heeft je gsm een update gekregen?

 

Voor zover ik weet wordt het nummer doorgestuurd van bij de afzender (mobiele telefoons) of van de centrale waarmee je vaste telefoon verbonden is.

 

Als ik me nog goed herinner, in de tijd van inbel internet en faxen zenden en ontvangen met de pc, was er toen een instelling waarbij je uw klantnummer kon ingeven en uw zone nummer zodat het programma het verschil kon maken tussen binnenlands en buitenlandse oproepen.

0 Likes