24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo,
Bij ons staat op de factuur een bedrag voor Optie Anytime én een bedrag voor Freephone Europe. Als ik beide zaken bekijk lijkt het alsof optie Anytime altijd al standaard in Freephone Europe zit. Ik begrijp dus niet waarom optie Anytime nog eens apart op de factuur staat. Kan iemand mij duidelijk het verschil tussen beiden uitleggen?
Met je FreePhone Europe abonnement kan je onnoemelijk veel bellen 's avonds (16u tot 8u), in het weekend en op feestdagen. Je kan tijdens de daluren:
Wil je altijd bellen zonder de klok in het oog te houden, ook tijdens piekuren? Neem dan de Optie Anytime (€ 7,50), dan kan je ook tijdens de piekuren via je vast toestel onbeperkt bellen naar Belgische vaste nummers en je 2000 gratis minuten gebruiken tijdens de piekuren.
Hieronder de link waar dit staat op de Telenet site:
Bij oneup weet ik dat je *onbeperkt kan bellen naar vaste en mobiele nummers, zonder piek of daluren. Met optie internationaal bellen van 10euro extra,
Optie Internationaal Bellen
€ 10 / maand
Voor je vaste en mobiele telefoon
Eén vast bedrag per maand
Gratis bellen 24/7 naar geselecteerde bestemmingen
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Dat is niet normaal. Neem eens contact met Telenet en laat je die dubbele boeking terugbetalen.
Hier een link naar Freepone Europe (is wel businees, ik vind deze optie niet meer terug op het particuliere geddelte van Telenet) en hier een link naar Anytime.
Extract uit de eerste link:
Met uw Freephone Europe-abonnement kunt u behoorlijk veel bellen 's avonds en in het weekend. Zo kunt u tijdens de daluren:
Extract uit de tweede link:
Bel je vaak overdag? En heb je géén ONE, ONEup of WIGO (home) (S)? Dan is de Optie Anytime voor jou de juiste keuze!