Beantwoorden
bartmen1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

Mijn vast telefoon toestel heeft een versnelde kiestoon. Heb al mijn berichten beluisterd op #99.

Maar geeft aan dat er nog steeds 1 bericht is. Vast toestel is een Gigaset A475H

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: voicemail

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

@bartmen1  

Zou het kunnen dat je de andere berichten heb gewist maar dat je deze hebt bewaard ? Want je kan je berichten ook bewaren en dat je toestel daarom aangeeft dat je nog 1 bericht hebt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bartmen1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

Zal het kort uitleggen, dit voorval is al langer bezig en krijg het niet weg dus dacht ik ik ga een nieuw toestel kopen dan verdwijnt het wel. Maar op het nieuwe toestel komt het er gewoon op. Zelfs als ik #99 - code9 en dan 1 toets ( geen antwoordapparaat) komt het gewoon terug. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

@bartmen1  

Als je het toestel bij je neemt en je ziet die 1 op je scherm kan je dan niet ergens drukken zoals meer info of instellingen? Heeft je toestel ook geen eigen ingebouwd antwoord apparaat dat daar die 1 vandaan komt? 

 

Was vanmiddag even bij mijn schoonouders om hun vaste lijn in te stellen. Op dat toestel stond ook een 1 en heb het ook eens uitgezocht. Het blijkt dat ik de instellingen in moest gaan om naar dat antwoord apparaat te gaan en te beluisteren. Daarna is die 1 verdwenen en het probleem was opgelost. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bartmen1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

Er staat "New messages" dan heb je de toets met het envelopje dat rood flikkert, als ik daar op tik dan kom ik automatisch in verbinding met #99 en daar zeggen ze dat ik geen nieuwe berichten heb. Steek ik het toestel terug in de houder een paar momenten later komt er terug te voorschijn dat ik berichten heb en de toets met het envelopje begint terug rood te flikkeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

@bartmen1 

Denk zelf dat er toch iets op je toestel zelf staat. Kan je eens naar je instellingen gaan en daar naar je voicemail gaan? Want als de 'berichtencentrale' leeg is dan moet die 1 ergens vandaan komen. 

 

Wat misschien nog iets kan zijn bedenk ik me nu is dat er nog ergens een gemiste oproep is die je niet gezien hebt op je scherm. Kijk ook zeker dus eens in je oproepen lijst met gemiste oproepen om te zien dat ze daar weg zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bartmen1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

Er zat nog een addertje onder het gras, voorlopig blijft goed. Dank je wel. Nochtans heb ik dat al geprobeerd maar ja zo zie je maar.

bartmen1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Voicemail vaste lijn geeft altijd 1 bericht weer?

Blijkbaar te vroeg gejuicht......is weer terug!!!

0 Likes