Beantwoorden
fanolito
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Star Wars Day Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Vragen over het omschakelen van bundel

Beste Netweters,

Momenteel beschik ik over een abonnement ONE for 1 met digitale TV, internet en 1 mobiel nummer. Aangezien ik al jaren slecht bereik heb op mijn werk (niet de schuld van Telenet, de mast van Proximus is gewoon de enige in de buurt), overweeg ik om over te schakelen en de optie van het mobiele nummer te stoppen, uiteraard wel met nummerbehoud.

Ik zou dan opteren om het ONE for 1 abonnement te laten omzetten naar All-Internet + Telenet TV Iconic. Is dit mogelijk en zijn hier kosten aan verbonden qua activatie of omzetting? Verder vermoed ik dat ik eerst bij de nieuwe provider mijn nummer dien over te zetten en daarna pas de aanvraag bij Telenet te doen voor omzetting abonnement?

Alvast bedankt!

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Vraagje over huidige abonnement ONE For 1

 

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vragen over het omschakelen van bundel

@fanolito omzetting is zonder kosten, eens je nr op proximus zit kan je de rest laten veranderen naar aparte opties, dat is geen probleem.

mits je geen afbetaling hebt op aangekochte toestellen bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vragen over het omschakelen van bundel

@fanolito 

Als je besluit om uit je One abonnement te stappen zou ik eerst je nummer laten overzetten naar je nieuwe provider.

Vervolgens idd contact nemen met de klantendienst of langs gaan in een Telenet center om je abonnement aan te passen. Dit gaat ook niet automatisch want ook al haal je jou nummer uit je One pakket dan betaal je door voor je One pakket.

Dus zet eerst je nummer over en eens dat je bereik hebt via Proximus dan direct de omschakeling aanvragen.

Je eventuele tegoeden zullen gecrediteerd worden of verrekend worden op je eerst volgende nieuwe factuur.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Vragen over het omschakelen van bundel

Een tip youfone gebruikt ook de mast van proximus