Beantwoorden
Ridleyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

WIGO 35: familie leden hebben geen data

Ik ben sinds kort over gegaan van business naar particulier abonnement. Ik als beheerder kan surfen via 4g. Mijn andere familie leden niet meer. Vroeger bij business kon iedereen het. Na contact met telenet heb ik als beheerder iedereen apart toegevoegd bij mijn account. Iedereen kreeg dan mail om te bevestigen en daarna moesten ze toestel terug af en aan zetten. Allemaal niks gekort. Heb al vijf keer contact gehad allemaal andere uitleg en zever daar. 😡😡

0 Likes
2 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

WIGO 35: familie leden hebben geen data

Ga eens langs bij een Telenet center in de buurt.

0 Likes
kristofDW
Professional Allesweter
Berichten: 1910
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

WIGO 35: familie leden hebben geen data

@Ridleyke Heb je na het toevoegen van je familieleden ook data toegewezen? 

Het is niet omdat de nummer onder je profiel staat dat je data toegewezen krijgt.

Je moet dus de nummer selecteren en dan onder datalimiet "geen" of een bepaalde limiet instellen.

In dat menu kan je ook mobiele data blokkeren. Kijk misschien of dit aanstaat.

Volgens mij is het dat vermits jij wel kan surfen en de andere nummer onder je profiel niet.

Succes!


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.